پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کردند، ثبت قراردادهای بازیکنان این تیم در سازمان لیگ و حتی صدور کارت بازی برای بازیکنان قرمزپوش هیچ مشکلی ندارد.

حسین قدوسی در خصوص هیاهویی که پس از ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران اتفاق افتاده، اظهار داشت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که 13 لیگ تیم برتری از خدمات فوتبال محروم شدند، در این میان حتی کمیته انضباطی ارقام بدهی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس پرسپولیس حدود 300 الی 400 میلیون تومان کمتر از سایر باشگاه‌ها بدهی داشت.

وی افزود: ما حتی از باشگاه استقلال هم کمتر بدهی داشتیم و هر زمان سایر تیم های لیگ برتری که بدهی‌هایشان بیشتر است، پول‌های خود را پرداخت کردند ما هم این مشکل را حل می‌کنیم. اما متاسفانه حالا آنهایی که بدهی‌هایشان خیلی بیشتر از ما است در آرامش نشسته‌اند و همه به دنبال هیاهو برای پرسپولیس هستند.

قدوسی ادامه داد: بدهی‌های ما یک میلیارد و 100 میلیون تومان است اما درآمد بابت حق پخش، تبلیغات دور زمین و بلیط‌ فروشی و … خیلی بیشتر یک ملیارد و 100 میلیون تومان. قطعا با ارائه یک نامه به سازمان لیگ می‌توانیم مشکلات بدهی خود را خیلی راحت‌تر از آنچه همگان فکر می‌کنند حل نماییم و حتی پرسپولیس برای صدور کارت بازی و ثبت قراردادهای بازیکنان و کادر فنی‌اش در هیئت فوتبال استان تهران هیچ مشکلی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)