مرجع خبری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در دو نامه جداگانه به علی کفاشیان، فسخ قرارداد وسلی برازیلیا و نیز جریمه نقدی حوار ملا محمد را بر اساس مفاد قرارداد این بازیکنان، به اطلاع فدراسیون فوتبال کشورمان رساند.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه طی نامه هایی جداگانه در خصوص حوار ملا محمد، بازیکن عراقی این باشگاه و نیز وسلی برازد آلمیدا، ملقب به برازیلیا، بازیکن برزیلی خود، به خاطر غیبت غیر موجه و طولانی مدت این بازیکنان، اقدام قانونی باشگاه پرسپولیس را به اطلاع فدراسیون فوتبال کشورمان رساند.

باشگاه پرسپولیس در این نامه اعلام کرده است بر اساس بند 10 ماده چهارم قرارداد این باشگاه با وسلی برازیلیا، به صورت یکطرفه، قرارداد خود را با این بازیکن، فسخ کرده است.

در بند 10 از ماده چهارم قرارداد باشگاه پرسپولیس با وسلی برازیلیا آمده است: چنانچه غیبت بازیکن، بیش از 14 روز شود باشگاه می تواند ضمن فسخ یک طرفه قرارداد، از طریق مراجع رسمی نسبت به دریافت خسارت اقدام کند.

در این ماده تصریح شده است: در چنین حالتی تا زمان تادیه حقوق باشگاه، بازیکن، معلق خواهد بود و اجازه مذاکره و عقد قرارداد با باشگاه دیگری را نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، مدت مرخصی میان فصل وسلی برازیلیا از 14 آبان ماه به مدت یک هفته بوده است، اما این بازیکن از زمان اتمام مرخصی خود، تا به امروز (نهم آذر ماه) حدود 20 روز غیبت غیر موجه داشته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)