پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درگذشت بازیکن اسبق تیم فوتبال شاهین تهران را تسلیت گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، سعید سلطانی‌فر، هافبک پیشکسوت شاهین تهران به دلیل عوارض شیمیایی شدن در جنگ تحمیلی، دار فانی را وداع گفت.

به همین مناسبت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی پیامی، این ضایعه را به جامعه ورزش کشور و خانواده این عزیز از دست رفته تسلیت گفته و از درگاه باری تعالی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمود.

سعید سلطانی‌فر بازیکن ثابت تیم شاهین در دهه شصت بوده و سال 1341 به دنیا آمد و در 17 سالگی از بازیکنان اصلی شاهین شد.

این هافبک شاهین به همراه این تیم در سال 60 موفق شد قهرمانی جام حذفی کشور را به عنوان بازیکن ثابت به دست آورد.

وی در کنار بازیکنانی مثل قلعه‌نویی، محرمی، یکه، باوی، ماجدی، ضیایی، فریاد شیران و … بازی کرده است. پست او هافبک راست بوده و از کارمندان تصویربرداری صدا و سیما در واحد جنگ بوده است.

سعید سلطانی‌فر در سال 67 هنگام تصویربرداری از جنایات رژیم بعث در حلبچه دچار عارضه شیمیایی شد و به اجبار فوتبال را ترک کرد.

او در فیلم «تویی که نمی‌شناختمت» بازیگر نقش اول بود و در آن فیلم خوش درخشید. وی به دلیل عوارض شیمیایی بودن مدتی به شیمی درمانی مشغول شد ولی با افاقه نکردن این درمان، او ایران را به مقصد آمریکا برای معالجه ترک کرد اما به دلیل هزینه بالای درمان در آمریکا این کشور را به مقصد مالزی و در بیمارستانی واقع در کوالالامپور ترک کرد.

سلطانی‌فر متاسفانه پس از سال‌ها مبارزه با شیمیایی شدنش، دوشنبه شب 21 مرداد دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم ختم این مرحوم پنجشنبه (فردا) از ساعت 14 الی 15:30 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)