پرسپولیس نیوز :  رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که منتظر واکنش دایی به اظهارات مایلی‌کهن هستند.

محمود سالارکیا در واکنش به این این موضوع که برخی می‌گویند بازیکنانی که توسط کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس دعوت می‌شوند از طرف علی دایی اجازه حضور در این کمیته را ندارند و تمام جریمه‌ها و پاداش‌ها بر عهده سرمربی پرسپولیس است، عنوان کرد: این طور نیست و نمی‌دانم چطور این مسائل مطرح می‌شود. بین ما و آقای دایی هماهنگی وجود دارد و بحث اختلاف ما واقعیت ندارد.

وی ضمن اعلام این مسئله که قرار است رضا حقیقی تا چند روز آینده به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس بیاید در پاسخ به این سوال که آیا به بازیکنان بابت مصاحبه‌هایشان تذکری داده شده یا خیر، گفت: تذکر دادن در این خصوص وظیفه سرپرست تیم است و ما در این مورد دخالت نمی‌کنیم. در این گونه موارد آقای شیرینی باید وارد عمل شود. هنوز هیچ رایی صادر نشده و هیچ خبر جدیدی درباره این پرونده وجود ندارد.

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درباره صحبت وحید هاشمیان مبنی بر اینکه این باشگاه  مالیات قرارداد او را پرداخت نکرده، تصریح کرد: در این مورد اطلاعی ندارم و نمی‌دانم وضعیت چگونه است.

سالارکیا درباره رفتن مایلی‌کهن سمت دایی در بازی صبا و پرسپولیس اظهار داشت: آقای دایی در حال صحبت با داور چهارم بود و اصلا به ایشان ربطی نداشت که در آن صحنه دخالت کردند.

وی در خصوص اظهارات سرمربی صبا علیه علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی شب گذشته،  گفت: منتظر واکنش آقای دایی هستیم، چون تمام صحبت‌های مایلی‌کهن علیه دایی شخصی بوده و به باشگاه ربطی نداشته است. قطعا دایی پیگیر این قضیه است و اگر بخواهد باشگاه هم برای کمک وارد عمل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)