مرجع خبری پرسپولیس :باشگاه پرسپولیس طی نامه ای به سازمان لیگ، به نحوه قضاوت داوران دیدارهای پرسپولیس برابر شاهین بوشهر و مس سرچشمه اعتراض کرد.

 

به گزارش مرجع خبری از سایت باشگاه پرسپولیس، در این نامه آمده است:

 

یکی از شرایط و ارکان اساسی و مهم در توفیق آن سازمان در برگزاری مسابقات لیگ برتر قضاوت عادلانه و منصفانه داوران مسابقات است. قطعا جایگاه تیم ها در جدول رده بندی هنگامی مقبولیت و مشروعیت خواهد داشت که عملکرد تیم بیشترین تاثیر در این جایگاه را داشته باشد و چنانچه جریان و سوء داوری به اندازه ای تاثیرگذار باشد که نتایج حاصله از دیدارها را تحت الشعاع قرار دهد، دیگر نمی توان چنین لیگی را لیگ موفقی خواند.

 

در ادامه این نامه آمده است: متاسفانه در جریان چند بازی انجام شده اخیر شاهد آن بوده ایم که در خوشبینانه ترین حالت خطای فاحش داوری تاثیر بسزایی در نتیجه بازی داشته است.

 

از جمله در جریان بازی  پرسپولیس و شاهین بوشهر در تاریخ 16/5/90 خطای مسلم پنالتی روی هادی نوروزی توسط داور نادیده گرفته شد. همچنین در بازی اخیر پرسپولیس در برابر مس سرچشمه در شرایط بسیار حساس و در کمال ناباوری، داور بازی با نشان دادن کارت قرمز مستقیم به علی کریمی، وی را اخراج کرد و عملا شیرازه تیم را از هم پاشید.

 

لذا با عنایت بر این که در مقطع آغازین لیگ یازدهم قرار داریم از آن سازمان محترم انتظار دارد که نظارت عالیه خود را در جهت حسن جریان داوری و ارتقاء کیفی آن مورد توجه و عنایت بیشتر قرار داده و کمیته محترم داوران را از از جایگاه رفیع داوری و تمهید لازم در جهت جلویگیری از چنین اتفاقاتی هدایت و راهنمایی فرمایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)