پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولیس پاسخ سرمربی نفت‌تهران را که علیه آنها صحبت کرده بود، داد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات گل‌محمدی درباره مطالباتش در نشست خبری اظهار داشت: رویانیان در چند وقت اخیر همیشه گل‌محمدی را به عنوان یک مربی خوب، بااخلاق و کاردان نامیده است و در دورانی که او در پرسپولیس بود همیشه حمایت‌های خود را نشان داد.

وی افزود:مصاحبه‌هایی که گل‌محمدی در نشست‌های خبری خود برای دریافت مطالباتش انجام می‌دهد یک نوع توهین است و این راه رسیدن به مطالباتش نیست.

 

 آقای رویانیان از مصاحبه هایی که گل محمدی در نشست خبری انجام می دهد ناراحت بود. این برای چندمین بار است که گل محمدی در نشست های خبری اش این موضوع را به میان می کشد و در مورد مسائل مالی صحبت می کند.

 

 وی افزود: آقای رویانیان علاقه ویژه ای به گل محمدی دارد و موضوع مطالباتش را هم پیگیری می کند اما راه حل این مشکل مصاحبه کردن در نشست های خبری نیست. گل محمدی اگر مطالباتش را می خواهد باید راه دیگری را پیدا کند و طوری صحبت نکند که اوضاع پیچیده تر از قبل شود.

قدوسی ادامه داد: رویانیان بابت این موضوع بسیار ناراحت است و ما به گل‌محمدی پیشنهاد می‌کنیم در یک نشست مشکلات پیش‌آمده را حل کند چون باز هم تاکید می‌کنیم مدیرعامل باشگاه دوست ندارد شان هیچ پیشکسوتی از بین برود و بهتر است گل‌محمدی این موضوع خانوادگی را به نشست‌های مطبوعاتی نکشاند تا افراد دیگر سوءاستفاده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)