پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی نوزدهمین سالگرد انتشار روزنامه پیروزی را به عنوان تنها روزنامه هواداری پرسپولیس تبریک گفت.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است: از نوزده سال پیش باشگاه پرسپولیس در کنار خود بازویی قدرتمند را حاضر و آماده رزم می‌بیند. رسانه‌ها و جامعه خبری نقشی تعیین کننده در پیشرفت فوتبال ایفا می‌کنند و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران و آسیا همواره مورد نظر ویژه رسانه‌های جمعی قرار گرفته است تا بیشترین درصد اخبار و توجه‌ها را به خود اختصاص دهد. از این جهت به تمام خبرنگاران حوزه پرسپولیس خسته نباشید می‌گوییم. در این میان جا دارد این روزها که نوزدهمین سالگرد انتشار روزنامه پیروزی است را به تمام خبرنگاران و دست‌اندرکاران عاشق پرسپولیس این نشریه وزین و هواداران تبریک بگوییم که جانانه و قهرمانانه پشتیبان پرسپولیس بزرگ بوده و هستند.

پرسپولیس به عنوان پرطرفدارین باشگاه سال‌ها، جای خالی یک روزنامه تخصصی را احساس می‌کرد. روزنامه پیروزی از بدو تأسیس زبان گویای پرسپولیس و هوادارانش شد و در همه حال حمایت از پرسپولیس در مقابل نامرادی‌ها، مشکلات و اجحاف‌ها را در دستور کار قرار داد. طی این سال‌ها نیروهای انسانی با ارزشی را نیز در این فضا پرورش و تحویل رسانه‌ها داده است تا در کنار دیگر همکاران خود منشأ خدمات فراوان برای فوتبال بویژه باشگاه پرسپولیس باشند.

بی‌تردید این خدمات و حمایت‌های صادقانه و خالصانه قابل ارزش‌گذاری نیست و خانواده بزرگ پرسپولیس به خود می‌بالند که در تمام عرصه‌ها چنین هواداران و حامیانی در جمع خود دارند. شکی نیست که انتشار روزنامه آن هم برای نوزده سال با توجه به انواع مشکلاتی که پیش روی نشریات قرار دارد، کاری صعب و دشوار است و شاید عشق تنها ابزار قدرتمندی است که باعث شد این راه در تمام این سال‌ها تداوم یابد و می‌دانیم همواره بهترین اجر و پاداش برای دست‌اندرکاران روزنامه پیروزی و تمام هواداران همانا موفقیت‌ها و سربلندی‌های پرسپولیس عزیز بوده است. در اینجا بار دیگر این سالروز فرخنده را به تمام زحمتکشان نشریه پیروزی تبریک و تهنیت می‌گوییم. باشد که به یاد کاپیتان فقید پرسپولیس، در پایان فصل همه با هم با تلاش و تعصبی جمعی، قهرمانی را به اتفاق همه فعالان رسانه‌ای حوزه پرسپولیس جشن بگیریم تا آخرین خواسته زنده یاد هادی نوروزی عزیز و درخواست همیشگی هواداران تحقق یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)