پرسپولیس نیوز: باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، سالروز شهادت خورشید دربند و تفسیر صبر و استقامت، حضرت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت گفت.

 در متن این پیام آمده است:

تبسم مقدس، اشک‌ها و تضرع پاکش در محضر ذات اقدس الهی همچنان در طول تاریخ جاری است تا روزی که فرزند رشیدش، آن ناجی بزرگ ظهور کند.

یازدهمین اختر تابناک امامت، خورشید تابنده‌ای بود که شاید خود در بند شد و عمر عزیز خویش را در اسارت زندان ظالمان سپری کرد، اما هیچ دیواری نمی‌توانست نور الهی وجود او را در خود حبس کند. نوری که هیچ دیواری از عهده حبس کردن آن برنیامد و عالم‌تاب شد. امتداد امامت شد و جهانی در انتظار ظهور آن لحظه‌ها را بی‌صبرانه یک به یک می‌شمارد تا چه روزی رسد که آن خورشید روشنی بخش، این دنیای خاکی را غرق نور و مهر و عدالت کند.

آن امام همام شیری بود که زنجیرها نتوانستند غرش صدای رسا و عدالت خواه او را در بند کنند. زبانی که چون به سخن می آمد دانش الهی از آن جاری بود و همین حاکمان دوران را به وحشت می انداخت.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، سالروز شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، شیعیان جهان، ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)