پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای پیروزی خیره‌کننده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در برابر روسیه و قهرمانی در مسابقات جام جهانی را به ملی‌پوشان، کادر فنی، فدراسیون کشتی، جامعه ورزش و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با شکست روسیه به مقام قهرمانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی دست یافت. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی را به اعضای تیم ملی اعم از بازیکنان، کادر فنی، فدراسیون کشتی، جامعه ورزش و مردم ایران تبریک گفت.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: خدا را شکر می‌کنیم که بار دیگر با قهرمانی غیور مردان ایران، دل مردم شاد شد. این موفقیت را از جانب خانواده بزرگ پرسپولیس به ملی‌پوشان، کادر فنی تیم ملی، فدراسیون، خانواده کشتی، جامعه ورزش و آحاد ملت تبریک می‌گوییم و خود را در آن سهیم می‌دانیم.امیدواریم با این قهرمانی‌ها شاهد رقم خوردن افتخارات جدید ملی‌پوشان کشورمان در تمام عرصه‌ها باشیم.

گفتنی است؛ در دیدار فینال جام جهانی کشتی فرنگی، ایران موفق شد با نتیجه 6 بر 2 تیم قدرتمند روسیه را شکست دهد. در این نبرد پر هیجان که در سالن مملو از تماشاگر هفتم تیر تهران برگزار شد، حمید سوریان، سعید عبدولی، حبیب الله اخلاقی، طالب نعمت پور، مهدی علیاری و بشیر باباجان زاده کشتی گیران پیروز ایران در این رقابت‌ها بودند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)