پرسپولیس نیوز : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نامه سراسر توهین سایپا قابل پیگیری است.

حسین قدوسی با اشاره به نامه باشگاه سایپا اظهار داشت: ما نمی‌دانیم چه تحریف واقعیتی انجام دادیم؟ باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به شورای تامین اعتبار البرز نوشت و مواردی را متذکر شد. مواردی مانند اینکه فاصله تهران و کرج بسیار کم است و احتمال حضور تماشاگران زیاد در دیدار دو تیم وجود دارد آن هم در حالی که ظرفیت ورزشگاه انقلاب کرج محدود است.

 

ضمن احترامی که به مدیران باشگاه سایپا قائل هستیم، باید چند نکته را بگویم. اولا هیچ بی احترامی در نامه باشگاه پرسپولیس شورای تامین استان البرز وجود نداشته است. این که گفته‌اند نامه پرسپولیس وهن آمیز بوده حرف نادرستی است و پیگیری دارد. مسئولان پرسپولیس چه بی‌احترامی به مردم کرج کرده‌اند؟

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس فقط با ارسال نامه‌ای نگرانی خود را از برگزاری این بازی در ورزشگاه "انقلاب" اعلام کرده و دو موضوع را به عنوان دلایل نگرانی خود مطرح کرده است. یکی فاصله کم تهران تا کرج و دیگری هم ظرفیت محدود ورزشگاه انقلاب کرج است که باعث می‌شود تعداد زیادی از هواداران خود را به این ورزشگاه برسانند، اما باید پرسید کجای این نامه وهن آمیز است؟ چرا مسئولان باشگاه سایپا با نامه خود می‌خواهند مدیران پرسپولیس را رو در روی مردم کرج قرار دهند؟ چرا فرافکنی می‌کنند؟

وی ادامه داد:‌ نمی‌دانم چرا بیان این موارد باعث شده باشگاه سایپا یک نامه سراسر توهین به نام اطلاعیه منتشر کند و مدیران پرسپولیس را مقابل مردم کرج قرار بدهد. ما در کجای نامه به مردم محترم استان البرز بی‌احترامی کردیم؟ یا اینکه تحریف واقعیت و اقدام وهن‌آمیز انجام دادیم؟

مدیر روابط عمومی پرسپولیس با اشاره به اتفاق مشابه در فصل گذشته گفت: فصل گذشته نیز گهر که در تهران میزبان بود، قصد داشت که دیدار پرسپولیس را در ورزشگاه تختی برگزار کند که ما در همان زمان نامه‌ای به شورای تامین اعتبار استان نوشتیم و یادآور شدیم که با توجه به حضور اهالی محترم لرستان در تهران و لرستانی‌های مقیم تهران و همچنین هواداران پرسپولیس به احتمال فراوان بیش از 30 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید. در حالی که ورزشگاه تختی تنها 30 هزار نفر گنجایش دارد. در نهایت بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد و 70 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمدند.

 

 مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: همه دیدند که برای این بازی 70 هزار نفر به ورزشگاه آمدند. حال باید این سوال را پرسید که اگر ما نگرانی خود را به شورای تامین اعلام نمی کردیم چه اتفاقاتی ممکن بود بیفتد. در واقع پرسپولیس با آن نامه جلوی یک فاجعه بزرگ را گرفت. آیا کسی آمد بگوید دست شما درد نکند! همه به سراغ این رفتند که آیا گل گهر سالم بود یا نه.

وی ادامه داد: پس از پایان بازی نیز همه به گل مردود شده گهر پرداختند و هیچکس به این مسئله اشاره نکرد که پرسپولیس با یک نامه به موقع به شورای تامین از بروز یک فاجعه در فوتبال جلوگیری کرده است. در حالی که اگر بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد 40 هزار تماشاگر در بیرون ورزشگاه می‌ماندند و امکان داشت فاجعه‌ای رخ دهد.

وی افزود: اکنون هم پرسپولیس همین کار را انجام داده و هیچگونه تحریف واقعیت یا اقدام وهن‌آمیزی نداشته است. نامه سراسر توهین باشگاه سایپا قابل پیگیری است. پرسپولیس با افتخار در کرج بازی می‌کند ولی ما به شورای تامین استان نامه زدیم و نمی‌دانیم چه ارتباطی با باشگاه سایپا دارد که آنها پاسخ داده‌اند؟ چرا می‌خواهند پرسپولیس را مقابل مردم خوب استان البرز قرار بدهند.

 

 قدوسی گفت: باید به مدیران محترم سایپا بگوییم که میزبانی حق شماست و پرسپولیس بحثی در آن ندارد. ان‌شاءالله فردا با نظارت مسئولان و نهادهای ذیربط مشکلی به وجود نمی‌آید و میزبانی شما به گونه‌ای می‌شود که بازی‌های بعدی پرسپولیس و استقلال با سایپا هم در همین ورزشگاه برگزار شود. باز هم می گوییم که پرسپولیس به قانون تمکین می‌کند و هیچ توهین و بی‌احترامی در کار نبوده است.

 

 وی تاکید کرد: با افتاخار در کرج بازی می‌کنیم. زمانی که دوستان در حال تنظیم بیانیه و نامه بودند پرسپولیس در کرج بود و تمرین می‌کرد. هواداران پرسپولیس در کرج بی‌شمار و برای ما قابل احترام هستند. حتی آنهایی که هوادار پرسپولیس نیستند و فردا به ورزشگاه می‌آیند برای ما قابل احترام هستند. ضمن اینکه ما این نامه را به شورای تامین استان البز داده‌ایم و اصلا ارتباطی با باشگاه سایپا ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)