سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات پیش آمده هواداران پرسپولیس نگران داوری دربی هستند و امیدوارم این مسائل روی عملکرد داوری بازی تاثیری نگذارد.

علیرضا اشرف در جریان نشست هماهنگی پیش از بازی، با توجه به اتفاقات هفته‌های اخیر به ویژه حواشی پیش آمده برای انتخاب داور دربی، نگرانی باشگاه و هواداران پرسپولیس نسبت به تاثیر این مسایل روی عملکرد داور مسابقه را اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در جریان این نشست گفت: همواره اعلام کرده‌ایم و باز تاکید می‌کنیم که داوران را قشر پرتلاش و سلامت فوتبال می‌دانیم، اما مسایل گوناگون می‌توان با فشار بر آن‌ها، روی عملکرد بهینه ایشان تاثیر بگذارد.

با اتفاقات که در هفته‌های گذشته و روزهای اخیر روی داد و از جمله آن ها باید به شائبه‌های پیش‌آمده پس از اظهارات یکی از داوران کاندید برای قضاوت این مسابقه درباره آقای بهاروند یا صحبت‌های آقای اسماعیل صفیری اشاره کنیم، ما در باشگاه و تیم پرسپولیس و همچنین هواداران‌مان نگرانی‌هایی نسبت به این بازی داریم. نیازی به تاکید نیست، تمام خواسته ما این است که داوران و دیگر ارکان بازی با دقت کار خود را انجام بدهند و حقی تضییع نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)