پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: هنوز پاسخ استعلام بازیکن تیم پیکان از نظام‌وظیفه به دست ما نرسیده است.

اسماعیل حسن‌زاده  در خصوص شایعه استفاده بعضی از بازیکنان لیگ برتر از کارت‌های پایان خدمت و یا معافیت جعلی گفت: در مورد شکایت فجر سپاسی از پیکان به دلیل استفاده از یک بازیکن ما، از نظام‌وظیفه استعلام خواسته‌ایم که هنوز پاسخ آن به دست ما نرسیده است اما باید در مورد باشگاه فولاد خوزستان بگویم که هیچ شکایت یا پرونده‌ای در این مورد به دست ما نرسیده و به همین دلیل آن را پیگیری نکردیم.

وی با بیان اینکه اگر شکایتی نباشد کمیته انضباطی به دنبال موضوعی نمی‌رود ادامه داد: وقتی شکایتی وجود ندارد یعنی موضوعی هم در میان نیست و ما هم دراین صورت نمی‌دانیم به دنبال چه چیزی باید برویم و قاعدتا در این شرایط کمیته انضباطی موضوعی را پیگیری نمی‌کند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازیکنان باشگاه نفت تهران که مسئولان این باشگاه مدعی هستند قرارداد دارند اما خودشان می‌گویند ندارند، افزود: ما به این مسائل کاری نداریم اما اگر کسی قرارداد داشته باشد و با باشگاه دیگری قرارداد ببندد رسیدگی می‌کنیم و اگر شکایتی مطرح شود به آن ورود خواهیم کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)