سه شنبه 15 بهمن(10:10) 

مرجع خبری پرسپولیس : براى بازى با كره جنوبى و استقلال آماده ام / باقرى: بايد داماش را ببريم تا از اين وضعيت خلاص شويم

pnnc • آقا كريم مى خواهيم از آخرين وضعيت پرسپوليس آگاه شويم؟
– وضعيت را كه خودتان مى بينيد قابل توصيف كردن نيست. پس بهتراست كه تمركز خود را روى بازى با داماش قرار دهيم تا با كسب يك برد شيرين هم آرامش بگيريم و هم اينكه با روحيه بالا به استقبال دربى كه براى هواداران اهميت زيادى دارد برويم.

pnnc • تماشاگران در بازى با پيام خيلى به نحوه بازى تيمشان اعتراض داشتند كار آنها را تأييد مى كنيد؟
– ما نمى گوييم هواداران حق اعتراض ندارند بلكه آنها بايد در شرايط فعلى حامى تيمشان باشند و از دقيقه ۶۰ شروع به شعار دادن نكنند. البته اينكه تيم خوب بازى نمى كند را قبول دارم و در شرايطى كه رقبا اين قدر راحت بازى خود را با برد پشت سر مى گذارند تماشاگرانمان هم انتظار دارند كه تيم محبوبشان چنين شرايطى داشته باشد.

pnnc• فكر مى كنيد درد پرسپوليس چيست؟
– متأسفانه تيم شرايطى را پيدا كرده كه نه بازيكنان مى دانند تكليف كادرفنى تيم چيست و نه خود كادرفنى از آينده و حال خود خبر دارد. البته در جلسات اخير در باشگاه تصميماتى گرفته شده كه باز به نظرم چيزى را معلوم نكرده است.

pnnc • گويا براى بازى با داماش هم به پيروانى فرصت داده شده است؟
– افشين در اين چند هفته واقعاً سختى زياد كشيد و خيلى اذيت شد. بالاخره او هم دوست دارد تكليف خود را بداند. مطرح كردن بحث آمدن سرمربى خارجى خيلى وقت است كه در تيم ما وجود دارد و اين مسأله تمركز كادرفنى و بازيكنان را بر هم زده و عملكرد همه اين موضوع را به خوبى نشان مى دهد.

pnnc • در مورد صحبت هاى على كريمى نظرتان چيست؟
– على اگر حرفى زده از روى دلسوزى بوده و با اين كار مى خواسته به تيم شوك وارد كند شخصاً موافق حرف هاى كريمى هستم و اعتقاد دارم مسئولان باشگاه بايد در تصميم گيرى هاى خود هماهنگى داشته و تصميمات قاطع ترى اتخاذ مى كردند تا مطبوعات هم ازاين موضوع سوءاستفاده نكرده و براى تيم حاشيه درست نكنند.


pnnc • گويا گفته بوديد در باشگاه پرسپوليس برخى ها در جايگاه خود نيستند؟

– اين حرف را زدم، بله.

pnnc • منظورتان از اين حرف چه بود؟
– فكر نمى كنم نيازى به توضيح باشد در اين مقطع هم كه تيم نياز به آرامش دارد نبايد تمركز خودمان را بر هم بزنيم و هر حرفى زده شود جز ايجاد مشكل فايده اى ندارد.

pnnc • به نظرتان توان شكست دادن داماش را در گيلان داريد؟
– بازى سختى داريم و از همه بدتر زمين آنجا اصلاً براى ارائه يك بازى مناسب نيست. بايد به هر نحوى كه هست با دست پر به تهران برگرديم.

pnnc • كريم باقرى در چند روز آينده روزهاى سختى را در بازى با كره جنوبى و دربى پيش رو دارد براى اين ۲ مسابقه آماده ايد؟
– خب قبلش بازى با داماش هم هست كه براى ما اهميت زيادى دارد. من هم خدا را شكر مى كنم شرايطم بد نيست نسبت به يكى، دو هفته قبل بهتر شده و انشاءالله در بازى هايى كه گفتيد بتوانم براى تيمم مؤثر باشم.

pnnc • شخصاً براى پرسپوليس شانس قهرمانى قائل هستيد؟
– هنوز فرصت جبران داريم و شايد اگر داماش و استقلال را ببريم وضعيت فرق كند. در اين روزهاى حساس هواداران بايد تيم را حمايت كنند تا همگى ما با روحيه بهترى در ميدان ظاهر شويم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)