چهارشنبه 2 بهمن(17:37) 

مرجع خبری پرسپولیس : باقرى: مديران باشگاه به كادرفنى روحيه بدهند

pnnc • با ۵۰ گل زده عنوان گلزن ترين هافبك جهان را از آن خود كردى. مى توانى در چند جمله احساساتت را در اين رابطه بيان كنى؟!
– راستش خبر را در روزنامه ها خواندم. خب طبيعى است كه از اين بابت خوشحال باشم. اين افتخار بزرگى براى من، فوتبال ايران و تيم پرسپوليس است. اميدوارم دوستداران فوتبال هم از اين بابت راضى و خشنود باشند.

pnnc • فكر نمى كنى اگر در سال هاى گذشته از فوتبال ملى خداحافظى نمى كردى امروز ركوردى بالاتر از ۵۰ گل زده را در اختيار داشتى و اين افتخار را زودتر كسب مى كردى؟
– دوست ندارم افسوس گذشته ها را بخورم. به هر حال گذشته ها گذشته و اين هم سرنوشت من بوده است. با اين حال سعى خودم را كردم و فكر مى كنم به خواسته هايم در ورزش و فوتبال رسيده ام. امروز هم خوشحالم كه توانستم به چنين عنوانى دست پيدا كنم.

pnnc • چند روزى هست كه مديرعامل جديد، هدايت پرسپوليس را به دست گرفته اما كاپيتان پرسپوليس در اين رابطه هيچ صحبتى نكرده است. در مورد اين تحولات چه نظرى دارى؟
– صحبت در مورد تغييرات مديريتى در حيطه كار من نيست. من يك بازيكن هستم و شرح وظايفم در تيم مشخص است. من فقط مى توانم اظهار اميدوارى كنم كه اين تغييرات براى پرسپوليس خوش يمن باشد و مديرعامل جديد در كارش موفق شود. به اعتقاد من مصطفوى تلاش خودش را كرد و زحمت زيادى كشيد. حالا نوبت انصارى فرد است تا به پرسپوليس در جهت رسيدن به اهدافش كمك كند.

pnnc • اما بحث تحولات به همين جا ختم نمى شود. اين روزها دائم اخبار تازه اى در مورد تغيير سرمربى تيم به گوش مى رسد. در اين مورد چه نظرى دارى؟
– متأسفانه همين طور است. تعدد اخبار در اين مورد كمى زياد است. اما مهم اين است كه در حال حاضر افشين پيروانى سرمربى تيم است و بايد با قدرت براى پرسپوليس تلاش كند ما بازيكنان هم بايد تابع نظر مربيان تيم باشيم.

pnnc • شايد اين موضوع براى شما باتجربه هاى تيم قابل هضم باشد اما قطعاًَ روى كار جوانان تيم تأثير مى گذارد. ممكن است اين تأثيرات كاملاً منفى باشد.
– به نظر من براى بازيكن نبايد زياد فرقى داشته باشد كه چه كسى هست و يا كسى مى آيد؟ منكر تأثيرگذارى قضيه روى بازيكنان جوان نيستم اما به نظر من بازيكن بايد كارش را درست انجام دهد. بازيكن بايد در خدمت تيم و مربى اش باشد. حال اگر تغييراتى هم صورت بگيرد بازيكن نبايد از وظيفه اش فاصله بگيرد.

pnnc • حالا فكر مى كنى در آستانه بازى هاى آسيايى اين تغييرات به نفع تيم خواهد بود؟
– همه چيز بستگى به نظر مديريت باشگاه دارد. اگر آنها مى خواهند چنين اتفاقى بيفتد زودتر تكليف را روشن كنند. اگر هم چنين برنامه اى ندارند بايد از كادر فنى خود حمايت كرده و به آنها روحيه و انگيزه بدهند.

pnnc • شرايط پرسپوليس را در روزهاى حساس آينده چطور پيش بينى مى كنى؟
– ما تمام تلاش خودمان را مى كنيم تا به هدف برسيم. زياد نبايد در مورد آن حرف زد. بايد عمل كنيم و براى اين كار نياز به تمركز بالايى داريم. بايد روى كارمان متمركز شويم تا انشاء الله نتيجه مناسبى بگيريم.

pnnc • چطور مى توان روى كار متمركز بود كه تيم هنوز يك زمين تمرين مناسب در اختيار ندارد؟
– تيم ما شخصيت قهرمانى دارد. بازيكن، كادر فنى و مديريت خوب دارد. البته كمبودهايى هست كه بايد برطرف شود اما ابزار لازم براى موفقيت را در اختيار داريم. با كمى همت و تلاش كمبودها هم جبران مى شود و نتيجه لازم را خواهيم گرفت. فقط بايد درست تلاش كرد.

pnnc • قرعه كشى مسابقات جام باشگاه هاى آسيا و گروه پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
– به نظرم قرعه خوبى نصيب ما شده است. البته همه حريفانمان خوب هستند و مشغول آماده سازى خود مى باشند پرسپوليس هم نبايد فرصت را از دست بدهد. بايد برنامه ريزى درستى داشته باشيم و به جاى حرف زدن عمل كنيم. ما الان نياز به يك برنامه ريزى كوتاه و بلندمدت داريم. براى مراحل بعدى مسابقات بايد با تيم هاى حرفه اى تر و سخت تر بازى كنيم. برنامه ريزى تازه ترى نياز داريم. بايد با قدرت به مصاف حريفان برويم و چيزى را به اما و اگر واگذار نكنيم. ما نمى خواهيم روى كاغذ با حريفان بازى كنيم. بايد خودمان را در سطحى بالاتر از حريفان قرار دهيم تا به نتيجه دلخواه برسيم.


pnnc • بازى با مس كرمان را چطور پيش بينى مى كنيد؟

– گفتم بايد تلاش كرد. بچه ها شرايط بهترى پيدا كرده اند و از انگيزه بالايى هم برخوردارند. بازى در كرمان سخت است اما پيروزى در ميدان دور از ذهن نيست. اگر خودمان باشيم مس قطعاً امتيازات را به ما خواهد داد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)