پنجشنبه 1 اسفند(12:54) 

مرجع خبری پرسپولیس : انتقاد بس است، تيم ملى را حمايت كنيد / باقرى: هنوز هم مى توانيم جايمان را با استقلال عوض كنيم

كاپيتان باقرى بازهم به كمك پرسپوليس آمد. معلوم نبود اگر اين تيم چنين بازيكنى در اختيار نداشت چه وضعيتى در جدول رقابت ها داشت. آقا كريم سرخپوشان براى چندمين بار در اين فصل است كه گل ۳ امتيازى براى تيمش مى زند و خوشا به حال وينگادا كه چنين كاپيتانى دارد! با هم ماحصل گفت وگو با باقرى را در ذيل مى خوانيم:
pnnc • پرسپوليس بازهم با گل يا بهتر است بگوييم شوت شما موفق به كسب ۳ امتياز شد!
اين نظر لطف شماست. من كار خاصى نكردم و كمك همتيمى ها و زحمات آنها بود كه توانستم گل ديگرى به ثمر برسانم.
pnnc • چرا هر وقت شما آماده بوديد پرسپوليس برده و برعكس اين موضوع هم كم اتفاق نيفتاده است؟
به اين شكل كه شما مى گوييد نيست. ما يك تيم هستيم و همگى براى موفقيت و خوشحال كردن هواداران تلاش مى كنيم و روزهايى هم كه نتيجه نمى گيريم به خاطر بدشانسى و بعضاً بد بازى كردن است.

pnnc • به نظر شما مقابل ابومسلم خوب بازى كرديد؟
به خاطر بازى سنگين دربى، تيم كمى خسته به نظر مى رسيد. با اين حال خوب بازى كرديم و كل تيم تمام تلاششان را براى كسب ۳ امتياز انجام دادند. ما به اين برد احتياج داشتيم و در شرايط بسيار سختى موفق به كسب آن شديم.
pnnc • به چه دليل مى گوييد بازى را در شرايط سخت برديد؟
خستگى، فشارى كه از بيرون روى تيم است، توقع هواداران و از همه مهمتر آمادگى بالاى تيم حريف كه انصافاً خيلى خوب بازى كردند. بايد سعى كنيم همه بازى هاى باقى مانده خود را در ليگ ببريم تا هواداران هميشه خوشحال باشند چون در اين فصل در حق آنها كم لطفى كرده ايم.
pnnc • پس هنوز هم به قهرمانى اميد داريد؟
هنوز ۷ هفته از ليگ باقى مانده و خيلى اتفاقات ممكن است در اين هفته ها رخ بدهد. فصل گذشته ۶ هفته مانده بود به پايان رقابت ها ۷ امتياز از سپاهان عقب بوديم اما در روز آخر جاى ما با آنها عوض شد و اين فصل هم مى تواند چنين شرايطى پيش بيايد.
pnnc • به نظرتان پرسپوليس مى تواند تمام بازى هاى باقى مانده خود را ببرد؟
بايد براى رسيدن به موفقيت تلاش كرد. ما تا اينجاى فصل امتيازات مفت زيادى از دست داده ايم و ديگر حق اشتباه نداريم. مى دانيم بازى هاى باقى مانده همگى مشكل است اما چاره اى نيست بايد هوشمندانه و با تلاش فراوان اين ۷ هفته را پشت سر بگذاريم. اين طورى حداقل نزد هواداران شرمنده نخواهيم شد.
pnnc • كار كردن با وينگادا چطور است؟
وينگادا مربى خوب و باتجربه اى است كه تاكنون تأثير مثبتى روى تيم گذاشته است. شكر خدا با روشن شدن تكليف سرمربى، تيم به آرامش خوبى رسيده و ديگر حرف و حديث ها تمام شده است. كلاً ما هر وقت به حاشيه ها غلبه كرده ايم خيلى بهتر نتيجه گرفته ايم و اميدواريم با اين شرايطى كه داريم در ديدارهاى بعد موفق باشيم.
pnnc • كريم باقرى هم به روزهاى اوجش بازگشته. اين طور نيست؟
خيلى افت نكرده بودم كه بخواهم به روزهاى اوجم برگردم! شرايطم نسبت به چند هفته گذشته بهتر است و اين را بيشتر مديون همتيمى هايم هستم.
pnnc • اين روزها از نحوه بازى ايران مقابل كره جنوبى زياد انتقاد مى شود. حتماً در جريان آنها قرار داريد؟
من مخالف اين انتقادات هستم. ما بازى بدى مقابل كره ارائه نداديم كه الان ناراحت باشيم. بالاخره كره هم تيم قدرتمندى است و براى مساوى گرفتن به ايران آمده بود. در شرايط فعلى انتقاد چيزى را عوض نمى كند و بهتر است همه دست به دست هم دهيم تا تيم ملى در بازى هاى آينده اش سربلند از ميدان بيرون بيايد.
pnnc • يعنى مردم نبايد نگران صعود تيم ملى به جام جهانى باشند؟
نه. انشاء الله با خيال راحت به جام جهانى مى رويم. ما تيم خيلى خوبى داريم و با كمك مردم، حمايت رسانه ها و همت بچه ها ديدارهاى خانگى را با برد پشت سر مى گذاريم تا وضعيتمان در گروه بهتر شود

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)