پنجشنبه 1 اسفند (12:43) 

مرجع خبری پرسپولیس : هدف ما قهرمانى در ليگ و آسياست  / باقريها: بيشتر تلاش كنم به تيم ملى هم مى رسم

نبى الله باقريها مدافع پرسپوليس از كارنامه اش در اين تيم راضى است و اميدوار است با تلاش بيشتر به چشم مربيان تيم ملى هم بيايد و به اردوى تيم ملى دعوت شود. او به قهرمانى تيمش در ليگ برتر و جام باشگاه هاى آسياهم خيلى اميدوار است.
pnnc • بالاخره در تمرينات شركت كردى؟
بله، ۲ روز است كه با تيم تمرين مى كنم اما بايد ،۷ ۸ جلسه فيزيوتراپى كنم تا مشكل دستم به طور كامل حل شود. در بازى مقابل برق شيراز هم نيستم اما اگر خدا بخواهد از بازى با سپاهان شروع مى كنم و در خدمت پرسپوليس خواهم بود.

pnnc • وضعيت پرسپوليس را چطور مى بينى؟
خدا را شكر ابومسلم را برديم و به صدر جدول نزديك شديم. استقلال هم به مقاومت باخت كه خيلى به نفع تعقيب كننده هاى صدرنشين شد.
pnnc • چقدر به قهرمانى در ليگ اميدوار هستيد؟
هنوز ۷ ، ۸ بازى ديگر تا پايان ليگ مانده و فاصله امتيازات تيم ها به هم نزديك است. بازى هاى رو در رو هم خيلى مهم و تأثيرگذار است. استقلال بايد با ذوب آهن بازى كند و با پيكان هم بازى سختى دارد. اگر روند خودمان را ادامه دهيم و ديگر امتياز ندهيم به قهرمانى اميدوارتر خواهيم بود چون مطمئن هستيم كه تيم هاى ديگر امتياز مى دهند.
pnnc • براى حضور در جام باشگاه هاى آسيا چه برنامه اى داريد؟
بازى هاى سختى در پيش داريم اما چون اولين بازى ما در ايران است خيلى به نفع ما است چون مى توانيم كارمان را در آسيا با پيروزى شروع كنيم و خودمان را به ديگر حريفان نشان دهيم.
pnnc • هدف پرسپوليس در آسيا چيست؟
پرسپوليس چون تيم بزرگى است هواداران از ما قهرمانى مى خواهند. ما تلاش خودمان را مى كنيم. پرسپوليس پتانسيل بالايى دارد و دور از دسترس نيست كه قهرمان شويم.
pnnc • چقدر به حضور در تيم ملى فكر مى كنى؟
در اين ۲ سالى كه در پرسپوليس هستم كارنامه خوبى داشته ام و اميدوارم همين روند را ادامه بدهم و براى حضور در تيم ملى هم توسط مربيان تيم ملى ديده شوم.
pnnc • چقدر اميدوارى كه به تيم ملى دعوت شوى؟
دنيا به اميد است. من هم تلاش مى كنم و هيچ چيز دور از دسترس نيست. اگر بيشتر تلاش كنم به تيم ملى هم مى رسم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)