شنبه 3 اسفند(11:44) 

مرجع خبری پرسپولیس : شايد بى حاشيه بودن ، مرا از تيم ملى دور نگه داشته است / باقريها: حريف ما مقاومت نيست ، ما هم استقلال نيستيم

يك مصدوميت باعث شد تا شماره ۵ پرسپوليس ۳ بازى پياپى را از دست بدهد و دور از تركيب اصلى بماند. نبى الله باقريها مدافع شمالى پرسپوليس اين روزها تلاش زيادى مى كند تا خودش را بار ديگر در تركيب اصلى پرسپوليس برساند. به بهانه بازى پرسپوليس و برق شيراز به سراغش رفتيم و جوياى احوالش شديم با ما همراه باشيد:


pnnc • ظاهراً از بند مصدوميت رها شده اى؟
هنوز نه، البته آتل دستم را باز كردم و در تمرينات گروهى تيم حاضر شدم و حتى براى اين تيم بازى هم كردم. اما همچنان مشغول فيزيوتراپى هستم. ديروز هم به بيمارستان كسرى رفتم تا فيزيوتراپى كنم.


pnnc • به بازى با برق شيراز مى رسى؟
نه. به اين بازى نمى رسم اما اگر خدا بخواهد از بازى با سپاهان در خدمت پرسپوليس خواهم بود به هر حال قسمت من اين بود كه ۳ بازى مهم پرسپوليس را از دست بدهم.

اگر اشتباه نكنم دومين دربى بود كه به خاطر مصدوميت از دست دادى!
متأسفانه همينطور است. از ۴ دربى كه من عضو پرسپوليس بودم ۲ بازى را به خاطر مصدوميت از دست دادم. يك بار به خاطر مصدوميت از مچ پا و اين بار هم به خاطر مصدوميت از ناحيه دست. شانس حضور در دربى يك شانس بزرگ براى بازيكنان هر ۲ تيم است اما فعلاً ۲ بار از داشتن اين شانس محروم بوده ام.
البته ظاهراً شانس آوردى كه دستت نشكست!
دقيقاً حق با شماست. در آن لحظه كه مصدوم شدم آنقدر درد داشتم كه فكر مى كردم دستم شكسته. دائم به دكتر زرينه مى گفتم من را بيهوش كنيد و او مى گفت اينجا كه نمى شود چنين كارى را كرد! بدجورى عضلاتم گرفته بود و احساس درد مى كردم.
از اوضاع و احوال پرسپوليس بگو!
خدا را شكر چند بازى است كه بچه ها خوب بازى مى كنند و مى توانند نتيجه مناسب و دلخواه را به دست بياورند تمرينات خوبى را بچه ها دنبال مى كنند و همه عزمشان را جزم كرده اند تا اين روند را ادامه دهند. انشاالله در شيراز هم بازى خوبى را از پرسپوليس مى بينيد و مطمئنم كه پيروز بازى هم خواهيم بود.
استقلال در شيراز بدجورى زمينگير شد.
شرايط مقاومت سپاسى، برق شيراز كاملاً متفاوت است. مقاومت نه ترس از افتادن در وجودش بود و نه قرار است قهرمان شود اما برق دارد مى افتد طبيعى است كه اين تيم استرس بسيار شديدى را با خود داشته باشد ضمناً ما هم استقلال نيستيم كه به اين راحتى گل بخوريم و بازى را وا بدهيم.
اما قعرنشين و خطر سقوط برق شيراز مى تواند براى آنها تبديل به يك انگيزه مضاعف شود.
خوشبختانه شرايط تيم ما خوب است و بچه ها براى كسب هر ۳ امتياز به ميدان مى روند. ما انگيزه هاى متفاوتى داريم و مى خواهيم به يك هدف بزرگتر برسيم پس ما هم به اندازه كافى انگيزه داريم.
دائم صحبت از كسب ۳ امتياز مى كنى اما فعلاً از بازى زيبا در پرسپوليس خبرى نيست.
همه تيم ها از ابتداى فصل به دنبال جمع كردن ۳ امتياز هر بازى هستند اما الان شرايط فرق مى كند آخر فصل است و هر بازى حساسيت ويژه اى دارد نبايد به راحتى امتياز از دست داد و الان امتياز گرفتن بهتر از زيبا بازى كردن است.
اما اين مسأله هواداران پرسپوليس را راضى نمى كند.
هواداران پرسپوليس با قهرمانى بيشتر راضى مى شوند. ما هم در تلاش هستيم تا به اين شكل پاسخ حمايت هاى آنها را بدهيم.
در اين ۲ بازى كه نبودى عملكرد خط دفاع پرسپوليس را چطور ديدى؟
خداوكيلى بچه هاى ما خيلى زحمت مى كشند آنها در اين ۲ بازى واقعاً عالى كار كردند.
پس براى بازگشت به تركيب اصلى كار سختى پيش رو خواهى داشت.
من ترسى از رقابت كردن ندارم. روراست مى گويم از نيمكت نشينى عذاب مى كشم و به همين خاطر آنقدر تلاش مى كنم تا جايگاهم را دوباره به دست بياورم.
۲ سال است در پرسپوليس هستى پيراهن شماره ۵ اين تيم كه قبلاً تن بازيكنان صاحب نامى بود را پوشيده اى اما هنوز آنقدر مطرح نشده اى كه در تيم ملى حضور پيدا كنى فكر مى كنى دليلش چيست؟
هر فوتباليستى آرزو دارد پيراهن تيم ملى كشورش را بر تن كند من هم مثل همه فوتباليست هاى ديگر هستم. براى رسيدن به آرزويم خيلى تلاش كرده ام و و در تركيب اصلى قرار گرفته ام حال چرا ديده نمى شوم دليلش را نمى دانم بايد از كادرفنى تيم ملى هم اين سؤال را بپرسيد شايد يكى از دلايلش بى حاشيه بودنم باشد اما كارى به اين بحث ها ندارم. براى رسيدن به خواسته هايم هنوز فرصت كافى را دارم و تلاشم را مى كنم تا لحظه آخر نااميد نخواهم شد. مطمئن باشيد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)