مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دوست داريم با پيروزي برابر النصر و فتح جام قهرماني، راهي كشورمان شويم.

كريم باقري درباره ديدار برابر الكرامه سوريه در تورنمنت چهارجانبه النصر دبي و پيروزي سرخپوشان در ضربات پنالتي، اظهار داشت: در بازي برابر صباي قم در هفته چهارم ليگ برتر، فشار زيادي را تحمل كرديم و با 24 ساعت اختلاف به مصاف الكرامه رفتيم. به همين دليل، بازيكنان اصلي شرايط بازي نداشتند و كادر فني هم تصميم گرفت از نفرات جوان استفاده كند.
وي ادامه داد: بازيكنان جوان توانستند جواب اعتماد كادر فني را بدهند و يك بازي خوب از خود به نمايش بگذارند. اگر كمي بازيكنان در زدن ضربات آخر دقت داشتند، مي‌توانستيم در 90 دقيقه پيروز شويم و كار به ضربات پنالتي كشيده نمي‌شد.
كاپيتان پرسپوليس خاطر نشان ساخت: قهرماني در اين رقابت‌ها براي بازيكنان پرسپوليس از لحاظ روحي خوب خواهد بود و تأثير مثبتي در ليگ خواهد گذاشت. اميدوارم به هدف خود در اين دوره دست يابيم و با روحيه، ليگ را ادامه دهيم.


وي در مورد بازي پاياني برابر النصر عنوان كرد: در صورت صلاحديد كرانچار به ميدان خواهم رفت. النصر نمي‌خواهد در امارات بازي را واگذار كند. ما دوست داريم قهرمان شويم.
تيم فوتبال پرسپوليس شب گذشته برابر الكرامه سوريه در تورنمنت چهارجانبه النصر دبي با نتيجه 7 بر 6 در ضربات پنالتي به پيروزي دست يافت. اين تيم امشب در بازي پاياني به مصاف النصر امارات خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)