مرجع خبری پرسپولیس(12:47) / یکشنبه 15 دی 

كريم باقري : پرسپوليس دچار اتفاقات بد فوتبال شده است/مديران تيم چيزي كم نگذاشته اند/اين مشكلات تمام مي شود

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: شايد اين بدترين ديداري بود كه پرسپوليس در اين فصل به نمايش گذاشت و با شكستي بسيار بد به تهران برگشت كه به هيچ عنوان قابل قبول نيست و بازيكنان بايد بيشتر به اين نتيجه فكر كنند

بعد از شكستي كه مقابل ملوان پذيرفتيم و به خاطر اين كه آن نتيجه را از ذهن هواداران پاك كنيم به اصفهان رفتيم و لي در عين ناباوري در اصفهان هم شكست خورديم.خوشبختانه باشگاه حتي سعي كرد قبل از بازي پول بازيكنان را هم تهيه كند تا از اين نظر نيز مشكلي نداشته باشيم و با روحيه اي بسيار بالا بازي كنيم ولي متاسفانه در اين بازي هم 3 امتياز بسيار شيرين را به راحتي از دست داديم.

وي ادامه داد: خيلي ها دوست دارند در اين روزها براي تيم حاشيه درست كنند و بگويند كه چون بازيكنان پول نگرفته اند بنابراين با جان و دل بازي نكردند ولي من به هيچ عنوان اين موضوع را قبول ندارم چون مديران باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده اند.

باقري خاطرنشان كرد: كادر فني نيز بريا موفقيت تيم تمام تلاش خومد را انجام مي دهد اما به نظر من بازيكنان بايد بيشتر به جايگاه تيمي كه در آن بازي مي كنند توجه داشته باشند. به نظر من هيچ كس كم كاري نكرد و تمام بازيكنان 90 دقيقه دويدند اما در آن روز پرسپوليس دچار حوادث و اتفاقات بد فوتبال شد.

وي گفت: بايد به فوتبال زيبايي كه ذوب آهن درد اين بازي ازخودش به نمايش گذاشت نيز احترام گذاشت و از بازي خوب آنها مقابل تيم مدافع عنوان قرماني تقدير كرد ولي متاسفانه در فوتبال هميشه اتفاقاتي رخ وي دهد كه نمي توان آن را پيش بيني كرد و پرسپوليس نيز در حال حاضر دچار همين اتفاقات شده است

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)