پرسپولیس نیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی عملکرد بدی مقابل قطر نداشت اما در پست غیرتخصصی بازی می کرد.

کریم باقری هافبک سابق تیم ملی و مربی کنونی پرسپولیس که در تعطیلات لیگ یک دوره کلاس مربیگری را پشت سر گذاشت و حدود 10 روز در تمرینات سرخپوشان غایب بود حالا به تمرینات بازگشته و روز جمعه همراه با سایر اعضای کادر فنی به تبریز سفر می کند تا پرسپولیس در یک دیدار سخت مقابل تراکتورسازی قرار بگیرد. درباره وضعیت تیم ملی و همچنین پرسپولیس با کریم باقری همکلام شدیم که مشروح صحبت های وی با خبرنگار کاپ را در ادامه می خوانید.

مردم از بازی با قطر راضی نبودند

باقری در ابتدای صحبت های خود با اشاره به نمایش تیم ملی مقابل قطر اظهار داشت: در مجموع تیم ملی بازی خوبی را مقابل قطر ارائه نکرد. البته بازی های نخست چنین مسابقاتی سخت تر است چون روی بازیکنان فشار است. با این حال از نظر فنی طبق اطلاعی که من دارم تماشاگران این مسابقه خیلی نمایش دلخواهشان را از تیم ملی شاهد نبودند.البته مهم این بود که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم اما به هر حال باید امیدوار بود که در بازی های بعدی وضعیت تیم ملی بهتر باشد و بازی روان تری را از شاگردان کی روش مشاهده کنیم.

نمی توانم درباره نکونام نظری بدهم

وی در خصوص اتفاقات پایان بازی ایران و قطر و انتقاداتی که به نکونام وارد شده عنوان کرد: به هر حال بازی سنگینی بود و همین موضوع باعث شد فشار روانی زیادی روی بازیکنان و کادر فنی ایران باشد. ما که بیرون نشسته ایم و از تلویزیون بازی را تماشا می کنیم نمی توانیم بگوییم که اگر به جای جواد نکونام بودیم چه عکس العملی نشان می دادیم. باید کنار زمین باشید تا درباره اتفاقات بازی نظر بدهید. من در جریان نیستم که دقیقا چه اتفاقی در کنار زمین رخ داد. با این حال باید خدا را شکر کنیم که تمام این اتفاقات به سود ایران تمام شد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

همواره مقابل چین موفق بودیم

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بازی مقابل چین تصریح کرد: بازی با چین به مراتب سخت تر از دیداری است که مقابل قطر انجام دادیم. به هر حال در بازی با قطر از حمایت از تماشاگران خودی برخوردار بودیم اما در چین دقیقا شرایط برعکس است. آنها می خواهند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند. با این حال من به پیروزی تیم ملی در این بازی خوش بین هستم چون ما اکثرا در یکی، دو دهه اخیر مقابل چین نتایج خوبی گرفتیم. فقط یک بار در جام ملت های آسیا در ضربات پنالتی مقابل چین شکست خوردیم. البته سبک بازی چین با سایر تیم ها متفاوت است. آنها مثل تمام تیم های شرق آسیا سرعتی بازی می کنند و این موضوع کار مدافعان ما را سخت خواهد کرد.

طارمی در پست غیر تخصصی بازی کرد

باقری درباره عملکرد ملی پوشان پرسپولیس در بازی با قطر و همچنین انتقاداتی که به بازی طارمی شده بیان داشت: وقتی بازی تیم ملی را مشاهده می کنیم دیگر برای ما رنگ ها معنایی ندارد. البته خوشحال شدم که بازیکنانی چون بیرانوند و طارمی در ترکیب اصلی تیم ملی بودند. اما می دانم که تمام بازیکنان در کنار یکدیگر برای یک هدف تلاش میکنند. درباره طارمی هم باید بگویم او کاملا آماده است و در این بازی هم عملکرد بدی نداشت. به نظرم مهدی در پست غیرتخصصی بازی می کرد. در واقع در پرسپولیس در یکی، دو سال اخیر در این پست بازی نکرده و شاید کمی برایش ناآشنا بوده. امیدوارم مقابل چین موفق شود دروازه حریف را باز کند تا دیگر شاهد انتقادی از او نباشیم.

تراکتور حریف سرسختی برای ماست

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی های پیش روی این تیم مقابل تراکتورسازی و استقلال خاطرنشان کرد: همیشه بازی هایی که در تبریز برگزار کردیم برای ما سخت بوده چون هواداران تیم های تبریزی از تیم شان حمایت پرشوری دارند و این کار ما را سخت می کند. خوشحالم که بار دیگر به تبریز می رویم و امیدوارم شاهد یک بازی خوب از دو تیمی باشیم که هم اکنون در بهترین وضعیت خود به سر می برند. امسال هر سه تیم تبریز از آمادگی بالایی برخوردارند و تراکتور هم سرآمد آنهاست. تراکتورسازی با هوادارانی که دارد برای هر تیمی خطرناک است. اما امیدوارم بتوانیم دست پر از تبریز بازگردیم. درباره دربی هم فعلا زود است که حرف بزنیم و بعد از بازی با تراکتور براساس شرایطی که داریم به دربی فکر می کنیم.

انصاری دوست داشت بازی کند

وی درباره جدایی ساسان انصاری از پرسپولیس و ابراز ناراحتی هواداران از این موضوع اذعان داشت: طبیعی است هربازیکنی که به پرسپولیس می آید دوست دارد در ترکیب اصلی به میدان برود و دیده شود. انصاری هم دقیقا چنین شرایطی داشت اما به خاطر اینکه ما بازیکنان زیادی در خط حمله داریم خیلی به او بازی نمی رسید. این بازیکن احساس کرد که اگر از پرسپولیس برود می تواند بیشتر دیده شود و من هم به او حق می دهم و برایش آرزوی موفقیت میکنم.

در بازگشت رضائیان نقشی نداشتم

باقری در پایان درباره بازگشت رامین رضائیان به پرسپولیس و انتقادهایی که به این موضوع صورت گرفته گفت: مطمئنا رامین رضائیان به جای ساسان انصاری به تیم اضافه نشد چون با هم، هم پست نیستند اما این که چرا برگشت و چطور برگشت را من نمیدانم. من در این باره نقشی نداشتم و تصمیم گیرنده هم نیستم. امیدوارم رامین بتواند به روزهای خوب خود در پرسپولیس برگردد.

دلیل اختلاف کی روش و برانکو را نمیدانم

ستاره سابق تیم ملی ایران درباره اختلافات به وجود آمده میان کی روش و برانکو عنوان کرد: من اصلا از همان ابتدا در جریان این موضوع نبودم و الان هم خیلی علاقه ندارم به چنین مسائلی ورود کنم. باور کنید اصلا نمیدانم اختلاف این دو نفر و صحبت هایی که انجام می شود دلیل اصلی اش چیست. شاید بهتر باشد مدیریت باشگاه پرسپولیس و همچنین مدیران فدراسیون به این موضوع ورود کنند و اختلافات به وجود آمده را هرچه سریعتر برطرف کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)