پرسپولیس نیوز :  پرسپولیس با شکست دادن مس کرمان همچنان در صدرجدول لیگ برتر باقی ماند و به نظر می‌رسد سرخپوشان امسال مدعی جدی قهرمانی هستند.

کریم باقری مربی پرسپولیس که قبلا به عنوان بازیکن قهرمانی با پرسپولیس را تجربه کرده است حالا امیدوار است که به عنوان یکی از اعضای کادرفنی،  قهرمانی در لباس مربیگری را هم تجربه کند. آقا کریم شرایط پرسپولیس را مناسب ارزیابی کرده و البته معتقد است که رقابت مدعیان قهرمانی بسیار فشرده است. باقری در خصوص شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر پاسخ می‌دهد.

نظرتان در مورد بازی با سایپا چیست؟‍
فکر می‌کنم این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول پرسپولیس خوب بازی نکرد و بازیکنان نتوانستند خواسته‌های کادرفنی را در زمین پیاده کنند.

 دلیلش چه بود؟
فکر می‌کنم آنها تیم ما را آنالیز کرده بودند و یک تاکتیک دفاعی به کار گرفتند. سایپا بیشتر در زمین خودش جمع می‌شد ولی در نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم. هر وقت پیام، محسن و خلعتبری آماده باشند پرسپولیس هم عالی بازی می‌کند و بقیه بازیکنان هم به خوبی خط جلوی پرسپولیس را حمایت می‌کنند.

مسلمان و صادقیان خریدهای فوق‌العاده‌ای برای پرسپولیس بودند، قبول دارید؟
آنها بازیکنان بااستعدادی هستند که گفتم هر وقت خوب باشند پرسپولیس هم نتیجه خواهد گرفت. البته آنها باید بدانند که یک بازیکن باید در همه بازی‌ها خوب باشد. من با خودشان هم صحبت کردم و گفتم که باید طوری بازی کنند تا جزو بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشند. مسلمان و صادقیان لیاقت حضور در جام جهانی را دارند و البته این بستگی به  عملکردشان در بازی‌های آینده دارد.

قبول دارید پرسپولیس به این جوانگرایی و تغییر نسل نسبی نیاز داشت؟
مسلما همین‌طور است و هر مربی‌ای دوست دارد که بازیکنان آماده و سرحال را در اختیار داشته باشد. شما می‌بینید که سیدجلال و بنگر پس از چند سال بازی کردن در کنار یکدیگر چقدر هماهنگ هستند و همچنین هافبک‌ها و مهاجمان پرسپولیس چقدر خوب بازی می‌کنند. علی تیم خوبی را جمع کرده‌ است و نفراتی در پرسپولیس هستند که واقعا به درد این تیم می‌خورند. کار پرسپولیس در ادامه خیلی سخت است و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. پرسپولیس باید با این بازیکنان قهرمان لیگ شود تا از هوادارانی که در این چند سال، بابت شرایط بد پرسپولیس ناراحت شدند، دلجویی کند.

نیلسون امسال خیلی خوب کار کرده و در 12 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. وقتی او را می‌بینید یاد عابدزاده نمی‌افتید؟
من واقعا به نیلسون تبریک می‌گویم که در این سن و سال خیلی خوب تمرین می‌کند و حتی به صورت انفرادی هم تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد. او خودش را در یک سطح خوب نگه داشته و به پرسپولیس کمک می‌کند. فقط می‌توانم بگویم که دستش درد نکند و امیدوارم با قهرمانی پرسپولیس، تمامی زحمات او و دیگر بازیکنان به ثمر بنشیند.

 پرش‌های بهزاد غلامپور بعد از گل‌های پرسپولیس حسابی سوژه شده است. فکر نمی‌کنید او باید خودش را کمی کنترل کند؟
در مورد غلامپور باید یک چیز را بگویم. او واقعا با جان و دل در تمرینات حاضر می‌شود، از همه زودتر می‌آید و دیرتر می‌رود. من کاری به این موضوع ندارم که بعد از زدن گل چکار می‌کند و به هر حال این هیجانات طبیعت فوتبال است. فکر نمی‌کنم کار او ایرادی داشته باشد.غلامپور واقعا در پرسپولیس زحمت می کشد.

فکر نمی‌کنید بحث تغییرات مدیریتی در مقطع حساس به پرسپولیس ضربه بزند؟
مطمئنا مسائل اخیر در مورد تغییرات مدیریتی در تفکر بازیکنان تاثیر می‌گذارد. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد و امیدوارم مسائل مدیریتی هر چه زودتر جمع و جور شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)