پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم با سوشا و نیلسون کار می‌کنم، آمادگی آنها کار ما را برای ارنج کردن سخت می‌کند.

نادر باقری در خصوص دعوت شدن سوشا مکانی به تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیریم چرا که سوشا گلر بسیار خوبی است و قبل از اینکه ما به پرسپولیس بیاییم هم او به تیم ملی دعوت شده بود اما نتوانست در جام جهانی بازی کند با این همه باید بگویم از دعوت سوشا به تیم ملی بسیار خوشحالیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا سوشا می‌تواند در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد، ادامه داد: این نظر مربیان تیم ملی است اما در این مدتی که من با او کار می‌کنم دیدم که توانایی بسیار بالایی دارد و مطمئن هستم که می‌تواند نظر کادر فنی را جلب کند.

باقری درباره انتخاب هفت دروازه‌بان برای تیم ملی و اینکه آیا گلری از قلم افتاده یا نه‌، افزود: من در اینباره نمی‌توانم صحبت کنم چرا که نظر مربیان تیم ملی در این خصوص مهم است اما شاید انتخاب هفت دروازه‌بان باعث ترافیک در تیم ملی بشود که کار را سخت می‌کند اما همین‌ها که دعوت شدند بهترین‌های ایران هستند. باید در اینباره به نظر کی‌روش احترام گذاشت.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس درباره میزان رضایتش از عملکرد سوشا مکانی و نیلسون تا اینجای لیگ خاطرنشان کرد: خدا را شکر که هم سوشا و نیلسون از دروازه‌بانان بسیار خوبی هستند که افتخار می‌کنم با آنها کار می‌کنم چرا که واقعاً با جان و دل کار می‌کنند و بسیار آماده هستند و همین موضوع کار ما را برای انتخاب ارنج سخت می‌کند.

وی در پایان درباره حضور دروازه‌بانان تستی در تمرینات پرسپولیس هم افزود: ما به دنبال یک دروازه‌بان سوم هستیم چرا که صفرزایی دروازه‌بان سوم ما رباط صلیبی پاره کرده و ما مجبور هستیم برای اینکه لیست ما خالی نباشد یک گلر انتخاب کنیم. در تمرین باز است و ما از دروازه‌بانان زیادی تست می‌گیریم تا بهترین را انتخاب کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)