چهارشنبه 21 اسفند (23:39)

مرجع خبری پرسپولیس: كريم باقري کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: احساس مي‌كنم كه از آمادگي بدني دور هستم و با اين شرايط نمي‌توانم به تيم ملي كمك كنم.

كاپيتان تیم پرسپوليس كه پس از ماهها دوري براي ديدار ايران برابر امارات به تيم ملي دعوت شده بود با اشاره به انصرافش از حضور در ديدارهاي تيم ملي برابر كنيا، كويت، عربستان و سنگال گفت: امروز تلفني با علي دايي صحبت كردم و به او گفتم كه احساس مي‌كنم از آمادگي بدني دور هستم و فكر مي‌كنم كه اگر به جاي من يك بازيكن آماده‌تر به تيم ملي دعوت شود براي ديدار حساس برابر عربستان او بهتر بتواند به تيم كمك كند.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درباره‌ي ديدار سه‌شنبه‌ي گذشته‌ي پرسپوليس برابر الشارجه امارات گفت: بازي بسيار خوبي بود. ما در نيمه‌ي اول نمايش بسيار خوبي ارائه داديم و پس از اين كه در اين نيمه توانستيم سه گل از حريف پيش بيفتيم طبيعي بود كه بازيكنان در نيمه‌ي دوم كمي عقب‌نشيني كنند. به هر حال بازي خوبي بود. الشارجه هم براي پيروزي به تهران آ‌مده بود.

باقري در پاسخ به اين سوال كه آيا سطح بازي الشارجه اختلاف سطح فوتبال ايران با امارات را بار ديگر ثابت نكرد، گفت: به هر حال الشارجه يكي از تيم‌هاي امارات است و همه نسبت به فوتبال امارات آشنايي دارند. همه مي‌دانند كه فوتبال ايران شرايط بهتري نسبت به امارات دارد اما امكانات آنها بسيار بهتر از ماست.

وي درباره‌ي ديدار هفته‌ي آينده‌ي پرسپوليس برابر الشباب عربستان گفت: همه‌ي بازي‌ها دشوار است و تمام تيم‌ها براي كسب حداكثر امتياز وارد مسابقات شدند. با اين حال ما هم تمام تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم كه بتوانيم در خانه الشباب به پيروزي برسيم.

باقري درباره‌ي وضعيت پرسپوليس در ليگ قهرمانان پس از نااميدي در رسيدن به قهرماني در ليگ گفت: تمام تلاش‌مان اين است كه در ليگ برتر بتوانيم يكي از سه مكان اول تا سوم را كسب كنيم تا بتوانيم فصل آ‌ينده در ليگ قهرمانان حضور داشته باشيم. پس از آن به فكر قهرماني در جام حذفي و عملكرد قدرتمندانه در ليگ قهرمانان آسيا هستيم و تمام بازي‌ها براي ما اهميت دارد.

وي درباره‌ي نيمكت نشيني خود در ديدار برابر الشارجه گفت: پيش از بازي با الشارجه دو سه روزي استراحت كردم و به خاطر همين مساله سرمربي تيم با من صحبت كرد و گفت كه در اين بازي از ابتدا بازي نكنم، براي من مهم اين است كه تيم موفق شود و اهميتي ندارد كه من چند دقيقه براي پرسپوليس بازي كنم.

باقري درباره‌ي عملكرد وينگادا در پرسپوليس گفت:‌ در رابطه با سرمربي تيم صحبت نمي‌كنم اما مطمئنا او براي موفقيت به پرسپوليس آماده است.

 

باقري درباره‌ي حضور علي كريمي در تيم ملي گفت: كريمي ديروز هم گفت كه اگر دعوت بشود با قدرت به تيم ملي برمي‌گردد. تيم ملي براي موفقيت به بهترين بازيكنان نياز دارد و مطمئنا براي رسيدن به هدف بايد همه دست به دست هم بدهيم. تنها اين طور است كه به جام جهاني صعود كنيم.

 
وي در پایان در خصوص تیم ملی افزود: در مدتي كه تا بازي‌هاي تيم ملي در خرداد ماه باقي مانده تلاش مي‌كنم كه آمادگي‌ام را بالاتر ببرم و با روحيه‌ي خوب و بدني آماده به تيم ملي برگردم. احساس مي‌كنم كه اگر كادر فني براي ديدار برابر عربستان از بازيكن آماده‌تري استفاده كند اين براي تيم ملي مفيد‌تر خواهد بود. تمام آرزوي ما اين است كه تيم ملي با اقتدار به جام جهاني صعود كند حالا مهم نيست كه من به تيم ملي دعوت شوم يا نه. بايد مجموعه و صلاح‌ تيم را در نظر بگيريم. به همين دليل در تماسي كه با سرمربي تيم ملي داشتم نظرم را گفتم و ايشان هم اين مساله را پذيرفتند. من براي تيم ملي آرزوي موفقيت دارم.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)