پرسپولیس نیوز :  مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که در زمان بازیگری افتخار هم‌اتاق بودن با رضا احدی را در تیم ملی داشته است.

کریم باقری  در خصوص درگذشت رضا احدی، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متأسفانه آقا رضای عزیز را از دست دادیم که به جامعه ورزش، فوتبال، باشگاه استقلال و خانواده محترم او تسلیت می‌گویم.

وی افزود: این اتفاق افتاد و ما یکی از بهترین عزیزان را از دست دادیم و امیدوارم قدر یکدیگر را تا وقتی هستیم، بدانیم. نه اینکه وقتی یک نفر فوت می‌کند به یادش بیفتیم و به دنبال کارهای او باشیم. امیدوارم مسئولان ورزش فکری کنند تا وقتی پیشکسوتان ورزش هستند قدرشان را بدانند و پیشکسوتان دلگرم به این مسئله باشند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا با رضا احدی خاطره‌ای دارد یا نه، اظهار داشت: من با آقا رضا زمانی که استانکو سرمربی تیم ملی بود، در اردوی مجارستان با هم بودیم. من خیلی جوان بودم و آقا رضا جزو بزرگ‌ترهای تیم بود و در آن مقطع این افتخار را داشتم که در مقطع کوتاهی با او هم‌اتاق باشم. احدی یک انسان خیلی خوب، نجیب و یک بازیکن و انسان باکلاس بود. مجدداً به خانواده او و جامعه فوتبال این ضایعه را تسلیت می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)