پرسپولیس نیوز :پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: امسال سال ناکامی پرسپولیس بود و دلیلش را نمی‌دانم، زحمات زیادی کشیده شد و همه تلاش کردند اما متاسفانه اتفاقات خوبی نیفتاد.

کریم باقری در خصوص فینال جام حذفی اظهار داشت: همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌کردیم بازی بسیار سخت و حساسی را مقابل سپاهان داشتیم و حریف باز هم نشان داد که مانند چند سال گذشته تیمی بسیار خوب و تاکتیکی است و واقعا هم مقابل ما خیلی خوب بازی کرد.

وی افزود: ما دوبار جلو افتادیم و باید قدر گل‌های‌مان را بیشتر می‌دانستیم اما متاسفانه زود همه چیز را تمام شده دیدیم و گل‌های ساده‌ای خوردیم. خیلی سخت و خوب گل زدیم اما راحت گل خوردیم.

باقری ادامه داد: این سپاهان همان تیمی است که خود را مقابل استقلال دیکته کرده بود و به نظرم روز بسیار بدی بود. در شرایطی که می‌توانستیم با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران را شاد کنیم و به آشتی آنها جواب مثبت بدهیم اما نشد و همه چیز تمام شد.

باقری یادآور شد: متاسفانه امسال سال ناکامی پرسپولیس بود و دلیلش را نمی‌دانم. زحمات زیادی کشیده شد و همه تلاش کردند اما متاسفانه اتفاقات خوبی نیفتاد. البته باور کنید خیلی شرایط پس از بازی بد شده بود تا حدی که نمی‌توانستم روی سکوها را نگاه کنم.

باقری در خصوص خداحافظی مهدوی‌کیا نیز گفت: بالاخره مهدوی‌کیا هم تصمیمش را گرفت ولی این خداحافظی به دلش نچسبید. برای مهدی نیز همه چیز سخت شده بود اما فوتبال همین است. یک روز، روز خوب است و یک روز، روز بد.

کاپیتان سابق قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که مشکل بازی چه بود، گفت: الان وقت صحبت کردن درباره این مسائل نیست وقتی که بازی به پنالتی کشیده شود همه چیز شانسی و 50-50 می‌شود. به نظر ما با تمرکز پنالتی زدند و پیروز هم شدند که جا دارد به آنها تبریک بگویم. فوتبال دیروز روز بد خود را به ما نشان داد. البته همه زحمت کشیدند که پرسپولیس برنده باشد اما روی یکی دو اشتباه این اتفاق نیفتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)