پرسپولیس نیوز : بازیکن پیشین تیم ملی ابراز امیدواری کرد کارلوس کی‌روش بعد از جام جهانی برزیل، همکاری‌اش را با فدراسیون فوتبال ایران ادامه دهد.

کریم باقری در مورد وضعیت کی‌روش و اینکه او از جدایی‌اش از تیم ملی ایران خبر داده است عنوان کرد: من تصمیم گیرنده نیستم و امیدوارم تصمیم گیرندگان فوتبال کی‌روش را حفظ کنند. او می‌تواند به فوتبال ما کمک کند و همچنان می‌توانیم از تجربیات کی‌روش در سال‌های آینده استفاده کنیم. امیدوارم فوتبال ایران کی‌روش را از دست ندهد. همه دیدند تیم ما چقدر با برنامه بازی کرد و درصد زیادی از این موفقیت مربوط به کی‌روش است.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص بازی ایران و آرژانتین خاطرنشان کرد: من هم مثل همه نظر خوب و مثبتی دارم. بازیکنان تیم‌ ملی‌ بسیار خوب بازی کردند و نسبت به دیدار قبلی پیشرفت قابل توجهی داشتند. آنها نشان دادند که می‌توانند جلوی تیم های بزرگ هم خوب بازی کنند و بدرخشند. اگر یکی از موقعیت‌های ما تبدیل به گل می‌شد همه چیز تغییر می‌کرد. با این حال باید از همه بازیکنان تشکر کرد. آنها واقعا خوب بازی کردند و امیدواری‌های مردم را بیشتر کردند. فوتبالیست‌ها نشان دادند که قابل ستایش و تعریف هستند.

باقری در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید بازی با بوسنی را ببریم گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و با شکست دادن بوسنی به مرحله بعد برویم. نمایش ایران مقابل آرژانتین ما را برای بازی با بوسنی امیدوار کرد. وقتی برابر آرژانتین اینطور بازی کردیم پس می‌توانیم بوسنی را ببریم. البته هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و باید باهوش و حرفه‌ای بازی کنیم.

 وی در مورد اینکه بهترین بازیکن ایران در بازی با آرژانتین چه کسی بود اظهار داشت: به نظر من همه بازیکنان فوق العاده بودند و  نمی‌توان از یک نفر اسم برد. ما برخلاف بازی قبلی این بار خیلی خوب حمله کردیم و روی ضدحملات برنامه داشتیم. باید به کار بزرگ کارلوس کی‌روش هم اشاره کنیم. او نشان داد که در تیم‌ ملی‌ خیلی خوب کار و در این چند سال کمک زیادی به فوتبال ما کرد.

مربی فصل گذشته پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه تکلیف همکاری‌اش با این تیم به کجا رسید گفت: فعلا که خبری نیست. من دو روز پیش هم با آقای رحیمی تماس گرفتم و ایشان حرف‌های قبلی را به من زد. فعلا چیزی تغییر نکرده و قبلا هم گفتم که ابتدا باید تکلیف مسائل مالی که مربوط به گذشته است مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)