پرسپولیس نیوز : کریم باقری مربی پرسپولیس مثل بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم معتقد است که سرخپوشان دوباره شانس قهرمانی در لیگ را دارند.

او تاکید می‌کند که پرسپولیس بعد از بازگشت به کورس نباید این فرصت را به راحتی از دست بدهد و باید از 5 بازی آینده حداکثر امتیازها را بگیرد. باقری در خصوص رقابت بین مدعیان قهرمانی، مشکلات مالی پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.

*از اینکه پرسپولیس به کورس قهرمانی برگشته خوشحالید، درست است؟

به هر حال نتیجه‌ای که جلوی سپاهان گرفتیم راضی‌کننده بود و فکر می‌کنم بازی سختی را بردیم. حالا تیم‌هایی مثل استقلال، فولاد، سپاهان و نفت با یکدیگر بازی دارند و در این بازی‌ها امتیازهایی رد و بدل می‌شود که می‌توانیم از آن استفاده کنیم.

*به نظر شما پرسپولیس به اندازه استقلال شانس قهرمانی دارد؟

من معتقدم رقیبان ما بازی‌های سختی دارند ولی بازی‌های ما نسبت به آنها شاید راحت‌تر باشد. البته نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. خودتان می‌دانید هر تیمی که جلوی پرسپولیس بازی می‌کند 10 برابر انگیزه دارد.

*فکر می‌کنید پرسپولیس بیشتر استرس داشته باشد یا استقلال و فولاد که بالاتر هستند؟

فکر نمی‌کنم استرس خاصی وجود داشته باشد. همانطور که گفتم ما می‌توانیم از تقابل مدعیان بهترین استفاده را کنیم. فعلا زود است در مورد قهرمانی حرف بزنیم و با حرف زدن به هیچ تیمی جام نمی‌دهند. ما نباید از حالا ان‌شاالله ماشاالله کنیم و فقط باید به این فکر باشیم تا در 5 بازی باقیمانده حداکثر امتیازها را بگیریم.

*فکر می‌کردید سپاهان را شکست بدهید؟

می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم ولی بچه‌ها با توجه به اتفاقاتی که افتاد انگیزه بسیار زیادی داشتند و خوشبختانه به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

*در مورد مشکلات مالی پرسپولیس چه صحبتی داری؟

همه چیز در این مورد مشخص است. مشکلات مالی پرسپولیس به قدری روشن است که دیگر نیازی به حرف زدن نیست. برای یک تیم خیلی بد است که بازیکن تیم امید در فرودگاه اهواز کارت بکشد تا بلیت برگشت به تهران بخرد. این خیلی بد است که بازیکن یا مربی ریش گرو بگذارد تا اتوبوس اجازه بدهد بازیکنان ساک‌های خود را خالی کنند. بازیکن تیم امید ما در فرودگاه پول بلیت‌ها را حساب کرد و این در حالی است که از من پرسید تکلیف این پول چه می‌شود. من هم گفتم چرا فردین بازی در آوردی!

*باشگاه پول او را پس نداد؟

خیر. من به این بازیکن پول دادم ولی در مجموع حرفم این است که تیمی مثل پرسپولیس نباید چنین شرایطی داشته باشد.

*در این چند سالی که به عنوان بازیکن و مربی در پرسپولیس فعالیت داشتید، آیا پیش آمد که اینقدر مشکلات مالی داشته باشید؟

یک بار یادم می‌آید در زمان مربیگری بگوویچ هنگام سفر به اهواز دچار چنین وضعیتی شدیم.

*پروین هم که هنوز کاری نکرده، درست است؟

پروین صحبت‌هایی با دایی داشت و قول داده تا به زودی پول به باشگاه برسد. حالا نمی‌دانم وضعیت چگونه خواهد شد.

*آخرین‌بار پرسپولیسی زمانی قهرمان شد که شما در این تیم بازی می‌کردید. فکر می‌کنید بعد از 6 سال دوباره پرسپولیس قهرمان شود؟

امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ما بیفتد. فقط از تماشاگران خواهش می‌کنم که پرسپولیس را حمایت کنند چون آنها همیشه در کنار تیم بودند. آنها بدانند که بازیکنان پرسپولیس بی‌غیرت نیستند و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا پرسپولیس موفق باشد.

*در مورد اختلافات بعضی مربیان لیگ برتری با کارلوس کروش چه صحبتی داری؟

تیم ملی باید در اولویت باشد ولی متاسفانه می‌بینیم که اینطور نیست. ما اردوها و بازی‌های خاصی انجام ندادیم و شرایط خیلی بد است. من معتقدم همه باید به کروش کمک کنند تا هر چه زودتر برنامه‌های او اجرا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)