پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت‌های مکانی سوءتفاهم بوده و منظورش این چیزی که منتشر شد نبود.

نادر باقری در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس با حضور کادر فنی جدید این تیم گفت: شرایط تیم خوب است و مطمئن باشید که بهتر هم می‌شود و هواداران امیدوار باشند که می‌توانیم نتایج دلخواه‌مان را کسب کنیم.

مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس درباره مصاحبه سوشا مکانی علیه کادر فنی جدید این تیم هم اظهار داشت:‌ما دو دروازه‌بان خوب به نام سوشا مکانی و نیلسون داریم و برداشت من این است که آن حرف‌ها از سوءتفاهم بوده و منظور مکانی این حرف‌ها نبوده است اما به هر حال دیدگاه‌ها فرق می‌کند و مطمئن باشید این دو دروازه‌بان در ادامه راه به ما کمک خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه منشوری بودن‌تان را که از زمان حضور در تبریز درباره شما شنیده شده را تأیید می‌کنید یا نه، ادامه داد: من دو سال است که با تیم‌های پایه کار می‌کنم اما چون قراردادهایم رسانه‌ای نمی‌شد این حرف‌ها به وجود می آمد اما مطمئن باشید قراردادمان را که ببندیم و آن را رسانه‌ای کنیم این شایعات هم برطرف می شود. به احتمال فراوان در این هفته قرارداد‌مان را خواهیم بست.

وی در پایان در خصوص شایعه حضور کرانچار در پرسپولیس به جای درخشان هم اظهار داشت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد چرا که درخشان سرمربی تیم است و مطمئن باشید در دو سه روز آینده همه چیز حل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)