پرسپولیس نیوز : مربی تیم پرسپولیس گفت:حضور در تمرین تیم ملی کشتی،برایم تجربه جدیدی بود.

کریم باقری درباره دیدار روز سه شنبه تیم ملی مقابل گوام اظهار داشت:من در بازی که تیم ملی موفق شد 19 بر صفر گوام را شکست بدهد حضور داشتم و 6 گل زدم.به طورحتم گوام خیلی با آن تیم تفاوت کرده است.ظاهرا بازیکنانی با ملیت های دیگر به عضویت گوام در آمده اند.شخصا فکر می کنم که مشکلی برای بازی گوام نداریم و می توانیم با کسب نتیجه موردنظر در این مسابقه به بازی های آتی فکر کنیم.

وی ادامه داد:کی روش برای تیم ملی برنامه ای تنظیم کرده است. در تیم فعلی چند جوان وجود دارند.این ها در کنار سایر بازیکنان تجربه خوبی به دست می آورند تا مهیای حضور در مسابقات مهم تر شوند.

مربی پرسپولیس درباره اینکه گفته بود حرف آخر را در بحث مهدی رحمتی، کارلوس کی روش می زند گفت:هر کسی نظر خودش را دارد.ما هم باید به نظرات یکدیگر احترام بگذاریم.منظور من از این حرف همان بود که باید به عقاید یکدیگر احترام بگذاریم چون کی روش و رحمتی هر دو قابل احترامند.

باقری درباره اینکه شایعه شده قرار است مربی تیم ملی کشتی فرنگی شود اظهار داشت:اصلا این بحث صحت ندارد.من می دانستم که بنا پرسپولیسی است و برایم تجربه خوبی بود.حضور در تمرین تیم ملی کشتی،برایم تجربه جدیدی بود.چند دقیقه ای با حمید سوریان صحبت کردم.او و سایر کشتی گیران خیلی زحمت می کشند.امیدوارم تیم کشتی فرنگی کشورمان موفق باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)