مرجع خبری پرسپولیس : واقعا اگر کریم باقری در تیم پرسپولیس نبود چه بر سر این تیم می آمد آیا آنها هنوز هم اینقدر امیدوار بودند؟کریم باقری اکنون به جای هم هافبک بازی می کند هم در خط حمله. خیلی ها منتظر بودند باقری این فصل

از فوتبال کنار بگیرد و حتی رفتار سران پرسپولیس این شائبه را ایجاد کرده بود که با دادن پستی مدیریتی یا سازمانی او را از زمین فوتبال دور کنند اما کریم ماند، بازوبند کاپیتانی را بست و با تک گلش 3 امتیاز شیرین از بازی صبا برای پرسپولیسی ها به دست آورد.

* در خصوص دیدار مقابل صبا چه نظری دارید؟
والله به نظر من هم بازی جذاب و تماشایی بود و فکر کنم باید‌4 ،5 گل به حریفمان می‌زدیم که متأسفانه بچه‌ها قدر فرصت‌ها را ندانستند. خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم تا شرمنده هواداران خود نشویم.

* شما معتقدید مستحق پیروزی پر گل بودید؟
صبا باتری تیم خوب و پر مهره‌ای است و مقابل ما هم سعی کرد که حداقل یک امتیاز بگیرد اما اگر موقعیت‌های گل دو تیم را بررسی کنید خواهید دید که ما حداقل 4 موقعیت صد در صد گل را از دست دادیم و اگر آن‌ها گل می‌شد نتیجه پایانی خیلی فرق می‌کرد. در مجموع معتقدم ارشاد یوسفی، دروازه‌بان صبا بهترین بازیکن تیمش بود؛ و گر نه این تیم باید با گل‌های بیشتری شکست می‌خورد.

* قبول دارید پرسپولیس پر اشتباه بود؟
طبیعی است تیمی که اسکلت خود را تغییر داده تا چند هفته اول لیگ با مشکل ناهماهنگی دست و پنجه نرم کند. ما در پاس دادن اشتباه زیاد داشتیم اما دوندگی زیاد بچه‌ها اجازه نداد این مسئله به ضررمان تمام شود.

* از بازی خود راضی هستید؟

راستش را بخواهید نه. من هنوز از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ام و تلاش می‌کنم بهتر از این‌ها برای پرسپولیس بازی کنم. در این چند وقت هم دوستان مطبوعاتی شما حسابی از ما انتقاد کرده‌اند که چرا فوتبال را کنار نمی‌گذارم و از این قبیل حرف‌ها، متأسفانه برخی از آن‌ها ندانسته قضاوت می‌کنند و هر چه دلشان بخواهد می‌نویسند.

* یعنی نباید از شما انتقاد شود؟
نمی‌گویم انتقاد نشود. منظورم این است که یک جوان‌20 ساله وقتی می‌خواهد از باقری بنویسد باید این را در نظر بگیرد که من تازه فصل بدن‌سازی را پشت‌ سر گذاشته‌ام و زمان می‌خواهم تا به شرایط آرمانی برسم نه این‌که با یکی دو بازی معمولی اعتبار چند ساله مرا زیر سؤال ببرند.

* باقری با این گل به روزهای اوجش برمی‌گردد؟
افتی نداشتم که بخواهم اوج بگیرم. همان‌طور که گفتم وضعیت بدنی‌ام هفته به هفته بهتر می‌شود مثل همه بازیکنان، ان شاءا… که کل تیم بازی به بازی بهتر خواهد شد و بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

* راست است که افشین قطبی خواهان بازگشت شما به تیم ملی شده است؟
بله او خواست اما من قبول نکردم. به قطبی گفتم به عنوان بازیکن دیگر روی من حساب نکند اما اگر کمک دیگری خواست با کمال میل در خدمتم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)