پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مقابل صبا به دلیل شرایطی که وجود داشت که به نظر من بازیکنان پرسپولیس بیشتر احساسی بازی کردند تا منطقی و با این شرایط نتیجه مساوی بد نبود.

کریم باقری ، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با سیاه‌جامگان و بعد از بازی با صبای قم، شایعه ناراحتی برخی مسئولان باشگاه به دلیل حضورش در بازی یادبود مرحوم نوروزی و استعفای محمد خاکپور صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

 

از شرایط پرسپولیس پیش از بازی با سیاه‌جامگان صحبت کنید.

خوشبختانه شرایط تیم خوب است. روز گذشته هم بازیکنانی که مقابل صبا بازی کرده بودند ریکاوری کردند و امروز کل تیم تمرین خواهد داشت چرا که ما بازی سختی در مشهد داریم و می ‌دانید که تیم سیاه‌جامگان هم به تازگی کادر فنی‌اش را عوض کرده و نتیجه خوبی مقابل سپاهان در اصفهان گرفتند. تجربه من هم می‌گوید که همه تیم‌ها مقابل پرسپولیس و حتی استقلال با تمام انگیزه و توان به میدان می‌آیند و این کار را برای ما سخت می‌کند اما از طرف دیگر ما هم باید تلاش چند برابری انجام دهیم تا برنده باشیم.

 قبول دارید که مقابل صبا بازیکنان این تیم با چند برابر توان‌شان بازی کردند؟

ببینید بازی با صبا شرایط خاص خودش را داشت. این بازی اولین بازی بود که ما بدون کاپیتان هادی بازی می‌کردیم و به نظر من ما مقابل صبا بیشتر احساسی بودیم تا منطقی و همین مسئله کار را برای ما سخت کرد. البته این اتفاقات طبیعی است چرا که همه بازیکنان تلاش می‌کردند تا برنده شویم و برد را به مرحوم نوروزی تقدیم کنند و هر چه در توان داشتند گذاشتند. هر چند که نتیجه مساوی هم در این شرایط بد نبود. باید بگویم که صبا هم در این بازی خوب بازی کرد و در نیمه دوم ضدحملات خوبی روی دروازه ما انجام داد و به نظرم هم ما و هم آنها شانس گل داشتیم.

 خوشحالی بعد از گل علی دایی باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده است. نظر شما در این باره چیست؟

متأسفانه این حرف‌ها فقط در کشور ما رایج است اما می‌بینید که فوتبال در همه جای دنیا حرفه‌ای است و این حرف‌ها وجود ندارد. به هر حال علی دایی سرمربی صبا است و مسلما برای موفقیت تیمش تلاش خواهد کرد. حالا حریف می‌خواهد پرسپولیس باشد یا تیم دیگر اما هواداران ما انتظار دارند که در برخی صحنه‌ها شاهد برخی اتفاقات نباشند که این مسائل هم فقط در کشور ماست اما معتقدم که حق هر مربی است که برای تیمش شادی کند.

 روز گذشته مهدی طارمی با پرسپولیس تمرین نکرد. اگر این بازیکن به بازی با سیاه‌جامگان نرسد کارتان سخت نخواهد شد؟

او کمی از ناحیه پا دچار گرفتگی بود اما امروز با تیم تمرین می‌کند و مشکل خاصی ندارد. فکر می‌کنم پزشکان تیم امروز و فردا فرصت دارند تا طارمی را آماده این بازی کنند و مشکل خاصی نیست. اما این را در نظر داشته باشید که اگر طارمی هم در این بازی نباشد ما بازیکنان خوبی داریم که جای خالی این بازیکنان را پر کند.

 البته روز گذشته شما چند شوت محکم به سمت طارمی شلیک کردید که شاید اگر از ناحیه پا مصدوم نبود شوت‌های شما باعث مصدومیت او می‌شد!

نه! خواستم ببینم پایش خوب شده و مقابل شوت‌های من چه عکس‌العملی نشان می‌دهد! (با خنده).

 شایعه شده که برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از شما و محمود خوردبین به دلیل حضور در بازی یادبود مرحوم هادی نوروزی ناراحت هستند.

چرا باید ناراحت باشند؟ هر کسی ناراحت است برای خودش ناراحت باشد. البته من در این باره چیزی نشنیدم و رفتن من و آقای خوردبین به این بازی ناراحتی ندارد چرا که ما برای یادبود هادی عزیزمان به این بازی رفتیم و اتفاقا باید متأسف باشیم که کسی از باشگاه برای این بازی به ورزشگاه دستگردی نیامد.

 روز سه‌شنبه باید در مشهد به مصاف سیاه‌جامگان بروید. این بازی را چطور می‌بینید؟

باید قبول کنیم که تغییر و تحولات در تیم‌ها برخی مواقع مثبت و برخی مواقع منفی است ولی فرهاد کاظمی نشان داده که در هر تیمی رفته آن تیم هجومی کار کرده است. مسلما تیم سیاه‌جامگان از میزبانی‌اش در بازی روز سه‌شنبه استفاده خواهد کرد اما ما هم همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

 این روزها بحث استعفای محمد خاکپور از سرمربیگری تیم امید داغ است. نظر شما به عنوان یکی از همبازیان سابق خاکپور چیست؟

دقیقا نمی‌دانم که خاکپور چرا این کار را انجام داده و فقط شنیده‌ام که از سمتش استعفا داده است اما با شناختی که من از او دارم می‌دانم که محمد خاکپور کاری را بی‌دلیل انجام نمی‌دهد و حتما دلیلی داشته که این کار را انجام داده است. به نظرم بهتر است دلایل این استعفا عنوان شود تا همه بدانند که دلیل این استعفا چیست.

 به نظر شما با این شرایط خاکپور از تیم امید برود بهتر است یا اینکه در سمتش باقی بماند؟

من در این باره تصمیم‌گیرنده نیستم و نمی‌دانم که دلیل خاکپور از استعفایش چه بوده است اما تیم امید کادر مدیریتی خوبی در کنار خودش دارد و آقایان کاشانی و مایلی‌کهن می‌توانند به بهترین نحو این مسئله را حل و فصل کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)