پرسپولیس نیوز :  مربی پرسپولیس گفت: مهم این است که از تجربیات نکونام استفاده درستی کنیم.

 کریم باقری در حاشیه مراسم خداحافظی جواد نکونام از فوتبال اظهار داشت: نکونام زحمات زیادی در فوتبال کشید و امیدوارم بعد از خداحافظی از فوتبال در عرصه مربیگری همانند فوتبالش دوران موفقیت‌آمیزی داشته باشد.

وی در واکنش به این مسئله که چرا نکونام باید در مرکز خیریه بهشت امام رضا از فوتبال خداحافظی کند؟ گفت: اینجا جای بدی برای خداحافظی نیست و اتفاقا کار خوبی انجام داد که اینجا و در کنار معلولین مراسم خداحافظی‌اش را برگزار کرد. ضمن اینکه شما خبرنگاران هم در مراسم حضور داشتید.

باقری خاطرنشان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که از این به بعد باید از تجربیات با ارزش نکونام استفاده کرد.

 

 دایی: همه چیزمان به هم می‌آید/ او اشتباهات ما را مرتکب نشود

 سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم جواد نکونام اشتباهاتی که ما مرتکب شدیم را در شروع کارش انجام ندهد.

علی دایی در مراسم خداحافظی جواد نکونام از دنیای فوتبال گفت: همه چیزمان به هم می‌آید و خداحافظی غریبانه نکونام نیز به همین رفتارهای اجتماعی و بقیه چیزهایمان برمی‌گردد.

وی افزود: نکونام کسی است که سال‌ها در تیم ملی بوده و در اسپانیا بازی کرده و پرچم ایران را بالا برده است. اگر یکی از کشورهای همسایه عربی بازیکنی مثل جواد نکونام داشت ببینید برای او چه کارهایی می‌کردند.

مهاجم پیشین تیم ملی اظهار داشت: متأسفانه به جای اینکه به یکدیگر کمک کنیم  به فکر تخریب همدیگر هستیم. نکونام جزو بهترین‌ها بوده، هست و خواهد بود. او اگر به فوتبال بیاید موفق می‌شود.

دایی عنوان کرد: انشاءالله نکونام اشتباهاتی که ما مرتکب شدیم در شروع کارش انجام ندهد و بتواند مربی بزرگی شود.

وی در پایان گفت: هم نکونام و هم ما هیچ وقت به دنبال تشکر سایرین نبودیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)