جمعه 11 اردیبهشت (18:32)

مرجع خبری پرسپولیس: مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به شکست تیم سپاهان و صعود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی گفت: خوشحالم که این بار شرمنده هواداران نشدیم. 
 
نبی اله باقری ها روز جمعه خاطرنشان کرد: با توجه به کسب نتایج نامطلوب در لیگ برتر باید در جام حذفی خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی می کردیم و اکنون از اینکه توانستیم با پیروزی مقابل سپاهان شرمنده هواداران نباشیم خوشحالم.
وی ادامه داد: بازی بسیار حساسی را در مقابل تیم سپاهان داشتیم و از ابتدای مسابقه سعی کردیم تا تاکتیک های خود را به حریف القا کنیم که در ارائه این موضوع موفق عمل کردیم در نیمه اول توانستیم گل برتری را وارد دروازه کنیم ضمن آنکه موقعیت های دیگری هم بوجود آوردیم.
وی در این رابطه افزود:

در نیمه دوم هم این تیم پرسپولیس بود که بازی را خوب آغاز کرد و با ایجاد موقعیت های بسیار حتی می توانستیم به گل های بیشتری برسیم اما مدافعین تیم سپاهان مانع از گلزنی بازیکنان پرسپولیس شدند زیرا آنان در نیمه دوم لایه های دفاعی خود را ترمیم کرده بودند.
باقری ها گفت: سپاهان تیم خوبی است و بازیکنان شاخصی را هم در اختیار دارد ضمن آنکه مربی کار بلدی چون کاظمی نیز این تیم را هدایت می کند اما به هر حال در دیدار با سپاهان حق به حقدار رسید.
مدافع تیم پرسپولیس در پایان اظهار داشت: اطمینان دارم که از این پس در همه بازی ها با انسجام بیشتری وارد میدان می شویم و از طرفی پرسپولیس در هر دو جام آسیا و حذفی قهرمان خواهد شد .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)