مرجع خبری پرسپولیس : کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس به علامت سوال بزرگي نزد طرفداران اين تيم تبديل شده است و همه آنها از رسيدن يا نرسيدن “کريم باقري” به دربي روز جمعه مي پرسند؛سوالي که هنوز خود باقري هم پاسخ روشني به آن نداده است.

کريم باقري کاپيتان پرسپولیس گفت: “اين روزها مشغول انجام فيزيوتراپي روي پاي مصدوم خود هستم و هر روز نزد دکتر زرينه مي روم تا هر چه سريعتر از مصدوميت رهايي يابم. “
وي افزود: “اين روزها هر کسي را که مي بينم،درباره حضور يا عدم حضورم در دربي حرف مي زند،اما باور کنيد هنوز وضعيت نهايي ام مشخص نشده است و اميدوارم به بازي روز جمعه برسم.”
باقري که پس از اظهار نظر جنجالي اش در برنامه نود هفته گذشته مهر سکوت بر لب زده بود،گفت: “با آقاي انصاريفرد هيچ مشکلي ندارم و منظورم از صحبت هاي مطرح شده در برنامه نود اين نبود که فقط مديرعامل مشکل ناکامي هاي پرسپوليس است،بلکه يکي از دلايل را مديريت دانستم.”
وي اضافه کرد: سالهاست که در پرسپوليس بازي مي کنم و مشکلات را به خوبي مي شناسم. يکي از مشکلات اصلي امسال ما دير بسته شدن تيم بود. ضمنا برخلاف ديگر جاهاي دنيا، در ايران اول بازيکنان را انتخاب مي کنند و بعد سرمربي مي آيد که اين مساله به تيم ما ضربه زد.”

باقري افزود: “تا زماني که استقلال و پرسپوليس امکانات خوبي نداشته باشند،وضع به همين منوال خواهد بود. ضمنا ديگر مثل گذشته نيست که استقلال و پرسپوليس به حريفان 3 تا 4 تا گل بزنند.”
باقري درباره اعتراضات هواداران پرسپوليس در ديدارهاي اخير گفت: “من به هواداران حق مي دهم،اما آنها بايد منطقي باشند و بدانند فوتبال پيشرفت کرده و تيم ها مقابل استقلال و پرسپوليس حرفهاي زيادي براي گفتن دارند. هواداران پرسپوليس بايد صبر و تحمل خود را بالا ببرند و احساسي با قضا برخورد نکنند.”
باقري در انتها درباره بازي روز جمعه گفت: “نتيجه را نمي توان پيش بيني کرد اما تمام تلاشمان را مي کنيم تا تماشاگران از بازي لذت ببرند.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)