پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تهران معتقد است سرلوحه کارهای وزیر ورزش جدید باید دلگرم کردن هواداران به ورزش باشد.

کریم باقری در مورد معرفی سلطانی‌فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش گفت: امیدوارم با تمام تلاش بتواند ورزش ایران را به بالاترین جایگاه خود برساند و آن جایگاه مهمترین چیزی است که مردم از وزیر ورزش انتظار دارند.

عضو کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین متذکر شد: البته ما در حال حرف زدن هستیم و راحت می‌توانیم نظر بدهیم اما وی به عنوان وزیر ورزش کار سختی پیش رو دارد. ما فقط به وی و همکارانش این را می‌توانم بگویم که با تمام تلاش کار کند و دل این همه هوادارانی را که به ورزش علاقه‌مند هستند فرقی نمی‌کند چه فوتبال و چه والیبال و چه رشته‌های دیگر دلگرم کند.

کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس در ادامه در مورد عملکرد عباسی در طول ریاستش در وزارت ورزش گفت: فوتبال کشورمان توانست به جام جهانی برود که این موضوع برای فوتبال‌دوستان بسیار لذت‌بخش بود. باید از عباسی تشکر کرد چون تمام تلاش خود را برای ورزش کرد. امیدوارم کاستی‌های ورزش را در این دوره برطرف کنند تا عملکرد عباسی هم مثبت به نظر آید.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)