مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری کاپیتان سابق پرسپولیس یکی از نفراتی است که نظرات او همیشه برای اهالی فوتبال اهمیت دارد. با کریم باقری در خصوص تساوی پرسپولیس در هفته اول و شعارهای تماشاگران گفت و گو کردیم:

 

* اولین بازی لیگ یازدهم پرسپولیس را چطور ارزیابی کردید؟

_ به نظر من پرسپولیس بعد از اینکه از ملوان گل خورد بهتری بازی را ارئه داد.

مخصوصا زمانی که علی کریمی بازیکن آزاد شد ، پرسپولیس اگر از موقعیت هایی که او ساخت استفاده می کرد می توانست مقابل ملوان پیروز باشد.

 

* در مورد شعارهایی که هواداران در حمایت از دایی سر دادند چه نظری داری؟

_ متاسفانه در فوتبال ما این شعارها رواج دارد اما از نظر من پرسپولیس نه مال دایی است نه مال استیلی، پرسپولیس متعلق به میلیون ها هوادارش در سراسر ایران است. استیلی و دایی هم متعلق به آن ها هستند و مطمئن هستم هر دوی آن ها برای هواداران پرسپولیس قابل احترام و عزیز هستند.

 

* اما استیلی از این اتفاق دلخور است…

_ این شعارها در فوتبال ما عجیب نیست، استیلی نباید به این مسائل توجه کند و باید با قدرت کار خود را ادامه دهد.

 

* به نظرت حمید استیلی در پرسپولیس موفق می شود؟

_ به نظر من باید به استیلی فرصت داده شود تا بتواند تفکراتش را در پرسپولیس حاکم کند، ترکیب اصلی را بشناسد و سایر موارد که همه این ها به زمان نیاز دارد. قطعا اگر استیلی زمان داشته باشد بهترین بازی ها را از بازیکنانش خواهد گرفت. من به شعارها کاری ندارم و به نظرم همه کسانی که پرسپولیس را دوست دارند باید از این تیم حمایت کنند.

 

* قبول داری علی کریمی بهترین بازیکن زمین بود؟

_ علی کریمی توانایی های فنی منحصر به فردی دارد و به نظر من استیلی باید در پست بازی کریمی تجدید نظر کند. کریمی محور تهاجمی پرسپولیس است و نباید او را محدود کرد.

 

* بعضی ها در اینکه استیلی بتواند پرسپولیس را قهرمان کند تردید دارند، نظر شما چیست؟

_ به نظر من هیچ مربی کامل نیست اما توصیه می کنم استیلی از پتانسیل نفرات تیمش به خوبی استفاده کند و معتقدم پرسپولیس با این پتانسیل می تواند قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)