مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم پرسپولیس درخصوص سرمربی این تیم گفت: کرانچار تمام تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام می دهد.

کریم باقری خاطرنشان کرد: کرانچار از وقتی در پرسپولیس به عنوان سرمربی معرفی شده تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهد.

وی ادامه داد: کرانچار سابقه و کارنامه درخشانی در سطح بین المللی داشته است و اعتقاد دارم که وی می تواند پرسپولیس را به سوی پیشرفت و رساندن تیم به قهرمانی هدایت کند.

وی افزود: شرایط تیمی پرسپولیس نیز بسیار مساعد است و بازیکنان با انگیزه زیاد تمرینات را انجام می دهند پرسپولیس در این فصل فقط به رسیدن به اهداف خود فکر می کند.

باقری درخصوص بازی با استقلال اهواز درهفته دوم لیگ گفت: بازی سختی در مقابل این داریم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار به به دست آوریم.

کاپیتان تیم پرسپولیس اضافه کرد: در لیگ نهم فاصله تیم ها بسیار نزدیک است و هیچ بازی را از قبل نمی توان پیش بینی کرد و همه چیز بستگی به عملکرد بازیکنان در زمین دارد.

وی در پایان درخصوص بازی با مس عنوان کرد: اولین بازی در لیگ بود اما توانستیم بازی خوبی را مقابل مس که خود یکی از مدعیان لیگ است ارایه دهیم و یک امتیاز از این دیدار گرفتیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)