مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری: حضور سرمربی نظم و انضباط خاصی به همراه داشته است

تیم فوتبال پرسپولیس با حضور سرمربی کروات خود تمرینات جدی اش را شروع کرده و امروز با حضور کریم باقری تمرینات این تیم رنگ و بوی خاصی به خود گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس با حضور سرمربی کروات خود تمرینات جدی اش را شروع کرده و امروز با حضور کریم باقری تمرینات این تیم رنگ و بوی خاصی به خود گرفت.
در حالی تمرینات امروز پرسپولیس همچنان در حال و هوای قرارداد علی کریمی دنبال می شد بازیکنان با حضور کریم باقری انگیزه بالایی گرفته و حالا می توان نمایی از تیم پرسپولیس گذشته و واقعی را مشاهده کرد.
کریم باقری در حاشیه تمرینات امروز پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر که بالاخره پرسپولیس از سردرگمی نجات پیدا کرد و حالا همه اعضای باشگاه تکلیف خود را می دانند و این امر باعث نظم و انضباط در پرسپولیس خواهد شد.
وی در مورد اختلافش با باشگاه گفت: من اختلافی نداشته و ندارم ولی فقط می خواهم حساب و کتاب ها روشن باشد و مدیران باشگاه به وعده خود در قبال بازیکنان عمل کنند چرا که این امر به سود خود باشگاه است. البته من می دانم که مشکلات مالی در دست مدیران نیست اما در هر حال باید با درایت این مسائل را حل کنند.
باقری در باره علی کریمی گفت:

 کریمی اختیارش دست خودش می باشد و هر بازیکن خودش باید تصمیم بگیرد که در کدام تیم بازی کند ولی من بر این باورم که مسئولین تلاش کردند که کریمی را حفظ کنند .
باقری در باره مربی جدید پرسپولیس گفت: او تازه به پرسپولیس آمده و نمی توان در موردش نظر خاصی داد ولی حتما مربی خوبی است که توسط مدیران باشگاه جذب شده است.
پرسپولیس در چارچوب تورنمنت 4 جانبه تهران روز چهارشنبه همین هفته در ورزشگاه تختی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)