چهارشنبه 30 بهمن(13:00)

مرجع خبری پرسپولیس : توره: فقط بايد بگويم بدشانس هستم

پتروويچ: مقابل دروازه حريفان تمركز كافي نداريم

توره: فقط بايد بگويم بدشانس هستم

مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: وقتي 2 بار در يك بازي ضرباتم به تير دروازه مي خورد بايد فقط گفت كه بسيار بدشانسم

ابراهيم توره اظهار داشت: بعد از غيبت در دربي و شايعاتي كه در اين خصوص مطرح شد، مي‌خواستم با گلزني در بازي مقابل ابومسلم، پاسخ شايعات خنده دار را بدهم؛ اما بخت با من يار نبود.
وي افزود: دو بار ضرباتم به تير دروازه برخورد كرد و با اين حساب بايد فقط بگويم بدشانسم؛ اما باز هم فرصت دارم تا ديدارهاي بعدي براي پرسپوليس گلزني كنم.
توره ادامه داد: بازي خوبي برابر ابومسلم ارائه كرديم. مدافعان قدرتمندي داشتند؛ اما اگر دقت مي‌كرديم بايد با سه گل در تهران اين تيم را شكست مي‌داديم.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم هواداران از اين نتيجه راضي باشند. بي شك در هفته‌هاي بعد نيز در هر بازي فقط به فكر سه امتياز هستيم و من هم براي گلزني انگيزه‌هاي زيادي دارم.

پتروويچ: مقابل دروازه حريفان تمركز كافي نداريم

هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي گلزني مقابل دروازه حريفان تمركز كافي نداريم.

ايوان پتروويچ اظهار داشت: بازي سختي مقابل ابومسلم برگزار كرديم. حريف تيمي خوب و خطرناك بود و نزديك بود مانند بازي رفت براي ما دردسرساز شود.
وي افزود: خوشحالم كه سه امتياز حساس را بدست آورديم؛ اما فرصت‌هاي زيادي را در نيمه اول و دوم از دست داديم. به نظر من براي گلزني، به سختي فرصت پيدا مي‌كنيم؛ اما مقابل دروازه حريفان تمركز كافي نداريم.
پتروويچ ادامه داد: بعد از 10 نفره شدن ابومسلم، بد بازي كرديم و به همين دليل باعث شد كه آنها عملكرد بهتري داشته باشند؛ اما مهم سه امتياز بود كه به آن رسيديم.
وي در پايان خاطرنشان كرد: متاسفم كه به دليل مصدوميت نمي توانم پرسپوليس را در بازي بعدي مقابل برق شيراز همراهي كنم و اميدوارم در بازي هاي بعدي در خدمت تيم باشم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)