دوشنبه 19 اسفند (11:08)

مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با حضور تماشاگران در بازي مقابل الشارجه يك روز به ياد ماندني را رقم مي‌زنيم.

مجيد فرخزادي عنوان كرد: وضعيت پرسپوليس در آستانه ديدار با الشارجه مطلوب است و بازيكنان در شرايط خوبي به سر مي‌برند. پس از سال‌ها دوباره در آسيا حضور خواهيم يافت و مي‌خواهيم عملكرد خوبي داشته باشيم. پرسپوليس تيم بزرگي است و ما بايد بزرگي مان را در قاره آسيا ثابت كنيم.
وي تاكيد كرد: مهمترين عاملي كه مي‌تواند به ما كمك كند حضور تماشاگران است. پرسپوليس هميشه با هوادارانش زنده بود و نفس كشيده است. حمايت آنها مي‌تواند عرصه را بر الشارجه تنگ كند.
عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس يادآور شد: حضور پرشور تماشاگران مي‌تواند يك روز به ياد ماندني را در تاريخ باشگاه پرسپوليس رقم بزند. مطمئنا حضور آنها باعث تضعيف روحيه بازيكنان حريف خواهد شد.
فرخزادي تاكيد كرد: اميدوارم بازيكنان پرسپوليس با ارائه يك بازي خوب ناراحتي هواداران را جبران كنند. ما با مهره‌هاي كه داريم مي‌توانيم براي هر تيمي در آسيا خطرناك باشيم.


وي با اشاره به نيكبخت واحدي اظهار داشت: خوشحالم كه او تلاش مي‌كند تا به روزهاي اوج خود نزديك شود. انتظارات از نيكبخت بسيار زياد است و اين بازيكن تلاش خود را انجام مي‌دهد تا به توقعات پاسخ مثبت بدهد.
فرحزادي اضافه كرد: اميدوارم اين بار توپ هاي بازيكنان ما نظير ابراهيم توره به جاي برخورد به تير دروازه به تور دروازه برسد. الشارجه براي كسب حداقل امتياز به تهران مي‌آيد و ما بايد با استفاده از فرصت ها اجازه ندهيم آنها به خواسته‌شان برسند.
ديدار تيم هاي فوتبال پرسپوليس و الشارجه امارات در چارچوب قهرمانان آسيا ساعت 15 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)