پرسپولیس نیوز :  نشست فرهنگی و اجتماعی در حوزه تیم و تماشاگران امروز با حضور مسوولان باشگاه و دست‌اندرکاران تیم و سرمربی در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد.

ظهر امروز با حضور دکتر علیرضا اسماعیلی معاون فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس، حسین فریدونی رئیس کانون هواداران، علی دایی، محمد پنجعلی، سعید شیرینی، دکتر نویدی و بهمن دهقان نشستی به منظور بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی مربوط به تیم و تماشاگران با هدف بحث و تبادل نظر در این حوزه، در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار شد.

در جریان این نشست طرفین پیرامون دغدغه‌های موجود برای شروع فصل جدید و ارتقای مسائل فرهنگی و شئونات اجتماعی بر روی سکوها موارد مختلفی مطرح کردند و تصمیم‌هایی اخذ شد که هواداران از طریق سایت رسمی باشگاه در جریان آن قرار خواهند گرفت.

در این نشست، دکتر اسماعیلی ابتدا به بیان اقدامات صورت گرفته در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی طی یک سال و نیم گذشته پرداخت و در ادامه حسین فریدونی برای اینکه حاضرین بویژه سرمربی سرخپوشان در جریان تغییرات ایجاد شده در شرایط و رویکردها قرار بگیرد توضیحاتی ارایه کرد.

در ادامه جلسه، علی دایی با تاکید بر اینکه برای تیم پرطرفداری مانند پرسپولیس شرایط تماشاگران و همراهی آنها با تیم و سیاست‌های باشگاه اهمیت فراوانی دارد بر رعایت مسائل فرهنگی تاکید کرد و خواستار توجه ویژه به تماشاگران و مشوقین شد.

وی با بیان اینکه نباید کار را رها کرد، از لزوم برنامه‌ریزی جهت استفاده هر چه بیشتر از این پتانسیل برای ترقی تیم و کسب نتایج مطلوب تاکید کرد.

در این نشست مقرر شد به منظور دستیابی به اهداف مورد تاکید در این نشست هماهنگی و همکاری لازم بین باشگاه، تیم، سایت باشگاه، روزنامه پرسپولیس و سایر رسانه‌ها انجام شود.

همچنین قرار شد باشگاه پرسپولیس طرح جذب مشوقین را اجرا کند. به این منظور فراخوانی برای پذیرش مشوقین انجام می‌شود که جزئیات و فرم ثبت نام آن از طریق روزنامه پرسپولیس منتشر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)