پرسپولیس نیوز : موسسه زبان و کامپیوتر پرسپولیس در اردبیل با حضور محمد رویانیان و مسئولان فنی و حرفه ای شهرستان اردبیل افتتاح شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس در پی افتتاح و راه اندازی دفاتر نمایندگی پرسپولیس در سراسر کشور و پیرو مذاکرات انجام شده ، دفتر نمایندگی پرسپولیس در اردبیل اقدام به تاسیس آموزشگاه کامپیوتر و زبان تخصصی کرده که مراسم افتتاح این آموزشگاه با حضور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اردبیل برگزار شد. این آموزشگاه در سه طبقه و در رشته کامپیوتر و زبان تخصصی دایر شده است.

سارا اعلمی مدیر و موسس آموزشگاه زبان و کامپیوتر پرسپولیس در اردبیل در خصوص افتتاح این آموزشگاه گفت: در پی توافقاتی که با باشگاه پرسپولیس و دفتر نمایندگی آن در اردبیل و همچنین اداره کل فنی و حرفه ای اردبیل داشتیم اقدام به تاسیس آموزشگاه کامپیوتر و زبان تخصصی کرده ایم. ما در 12 رشته کلاس های کامپیوتر را دایر خواهیم کرد و برای اولین بار در سطح کشور اقدام به دایر کردن رشته های مربوط به زبان انگلیسی در چهار رشته کرده ایم که جنبه تخصصی و کاربردی دارد. ما در زمینه آموزش زبان ، ترجمه ، نگارش متون در رشته های تخصصی از جمله مهندسی ، عمران ، معماری و …. کلاس هایی را دایر کرده ایم. ساختمان ما در سه طبقه است و ثبت نام را آغاز کرده ایم و مطمئن هستیم با توجه به نوع رشته ها و کلاس هایی که در نظر گرفته ایم استقبال خوبی از آن خواهد شد.

اعلمی درباره حضور رویانیان در مراسم افتتاحیه گفت: این اقدام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر راه اندازی دفاتر نمایندگی پرسپولیس در سراسر کشور اقدامی بی نظیر است که نشان می دهد باشگاه پرسپولیس برای هواداران خود در سراسر کشور طرح و برنامه داشته و می خواهد از این طریق به آنها خدمات رسانی کند. حضور آقای رویانیان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه قوت قلبی برای ما بود به هر حال ایشان یک فرد شناخته شده هستند و حضورشان در مراسم افتتاحیه آموزشگاه به کار ما اهمیت بیشتری می دهد و از ایشان ممنونیم که وقت گذاشتند و به این منظور دو بار به اردبیل آمده اند. امیدوارم که بتوانیم در این آموزشگاه به هواداران پرسپولیس و مردم اردبیل بهترین خدمات را ارائه کرده و شاهد بسط و گسترش فعالیت های آموزشگاه باشیم. صمن اینکه از آقای طاهری مدیر دفتر نمایندگی پرسپولیس در اردبیل و مسئولان فنی و حرفه ای اردبیل و استان که در مراسم امروز حضور یافتند تقدیر و تشکر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)