پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال نفت ایران با پیروزی مقابل الجیش قطر توانست به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

تیم فوتبال نفت ایران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی با حضور 5370 (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) تماشاگر به مصاف الجیش قطر رفت که در پایان شاگردان علیرضا منصوریان در نفت با نتیجه یک بر صفر مقابل شاگردان صبری لموشی در الجیش به برتری رسیدند و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

دو تیم در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند. شاگردان علیرضا منصوریان در نیمه دوم بازی بهتری را آغاز کردند که توانستند در دقیقه 50 با ارسال ایمان مبعلی و ضربه سر ارسلان مطهری به گل دست یابند.

در دقایق پایانی بازی، الجیش صاحب موقعیت خطرناکی شد که با واکنش علیرضا بیرانوند روبرو شد و اجازه نداد تا دروازه نفت باز شود.

قضاوت این دیدار برعهده روشن ایرماتوف بود. وی به مفتاح از الجیش و حاج‌محمدی و غلامرضا رضایی از نفت کارت زرد نشان داد.

نفت با این برد به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و به این ترتیب با تیم‌های الشباب عربستان، پاختاکور و العین در گروه دوم قرار گرفت. این اولین حضور نفتی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا است.

سه بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای تماشای بازی نفت تهران به ورزشگاه آزادی آمدند.
خبرگزاری فارس: حضور سه بازیکن پرسپولیس در ورزشگاه‌ آزادی/ درخواست بلندگوی ورزشگاه از هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس، وقتی یکی از هواداران در نیمه اول نارنجکی به کنار زمین ورزشگاه آزادی پرتاب کرد بلندگوی ورزشگاه آزادی در بین دو نیمه از هواداران خواست تا هیچ اشیایی به درون زمین پرتاب نکنند چرا که این کار برای فوتبال کشورمان عواقب بدی دارد.

*‌ سوشا مکانی، محمدرضا خانزاده و افشین اسماعیل‌زاده سه بازیکن تیم پرسپولیس هستند که برای تماشای دیدار تیم‌های نفت تهران و الجیش قطر به ورزشگاه آزادی آمدند.
 

*غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال نفت تهران پس از تعویض به شدت از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)