استیل آذین : فامیل بازی می کنند / پرسپولیس : چه اشکالی دارد؟!

 

مرجع خبری پرسپولیس : در سلسله جنگ های تبلیغاتی مدیران باشگاه استیل آذین علیه پرسپولیس و بالعکس جدیدترین تیر ترکش را تیم رسانه های هدایتی به سمت همکاران حبیب کاشانی در باشگاه پرسپولیس روانه کرده است.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس ، مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین در حمله ای بی سابقه مدیریت باشگاه پرسپولیس را به استفاده از نیروهای غیرمتخصص در این باشگاه و فامیل بازی متهم کرده است.

 

” شنیده ها حاکی از آن است که 3 فرد نزدیک به سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در پرسپولیس فعالیت می کنند. نفر اول عباس علیپور، باجناق کاشانی است که در حال حاضر مدیر روابط عمومی، سخنگو و رییس کمیته انضباطی است و قرار است سردبیری روزنامه پرسپولیس را هم بر عهده بگیرد!

نفر دیگر امیر کاشانی برادر حبیب کاشنی است که وظیفه ریاست دفتر او را عهده دارد. گفته می شود پسر سرپرست موقت باشگاه نیز در پرسپولیس دارای مسئولیت است! “

 

 

 

محمدجواد پاینده مدیرروابط عمومی باشگاه استیل آذین با اشاره به این مساله می گوید : من نمی خواهم مشخصا  از باشگاه پرسپولیس نام ببرم ، اما شایسته سالاری و استفاده از افراد باتجربه باید سرلوحه انتخاب ها در فوتبال باشد و کم تجربگی و استفاده از نیروهای غیرمتخصص همواره به این ورزش ضربه زده است.

 

برای مثال آقای هدایتی که مالک و رئیس هئیت مدیره باشگاه استیل آذین است و خودش ناآشنا با فوتبال نیست مدیری همچون آقای آجرلو که سابقه 10 ساله در فوتبال دارد را به عنوان مدیر اجرایی انتخاب کرده است . خود ایشان هم در اتخاذ تصمیمات و برنامه هایشان از مشاوران متعدد و مجربی استفاده می کنند.

 

پاینده با تاکید بر جاری بودن شایسته سالاری در باشگاه استیل آذین می گوید : حتی یک نفر از اقوام آقای هدایتی چه در سمت های مدیریت و چه در کادرفنی این تیم حضور ندارد . همان طور که آقای هدایتی در طول حضور در تیم پرسپولیس با خلوص نیت تنها به فکر خدمت به این تیم بودند.

 

اما علیپور مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با رد این ادعاها می گوید : چیزی به نام فامیل بازی در باشگاه پرسپولیس وجود ندارد و آقای کاشانی تنها یک پسر دارد که الان هم مشغول تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی و کنکور است .

 

علیپور ادامه می دهد : امیر کاشانی ، برادر آقای کاشانی مسئول دفتر ایشان هست که کاملا منطبق بر عرف می باشد . پست هایی همچون مسئول دفتر و یا مسئول حراست را مدیران همواره از میان افراد امین و نزدیک خود انتخاب می کنند و این انتخاب ها پیش از این هم سابقه داشته و برای مثال برادر آقای خاتمی رئیس جمهور سابق ، مسئول دفتر ایشان بودند و یا برادر آقای احمدی نژاد مسئول تیم حفاظت ایشان می باشند .

 

مسئول روابط عمومی پرسپولیس با اظهار این مطلب می افزاید : این انتخاب ها در همه جای دنیا مرسوم است و مهم این است که افراد بتوانند وظایف خود را به درستی انجام بدهند. اگر این انتخاب ها درست نبود که به نتیجه نمی رسید . آقای کاشانی دو دوره در پرسپولیس حضور پیدا کرده و دو قهرمانی برای این تیم آورده که آقایان در مدت حضورشان در این تیم به یکی از آنها هم دست پیدا نکردند.

 

علیپور در پایان از مسئولان استیل آذین خواسته مشغول خرج های خود باشند و می گوید : برخی افراد که در مدت حضور خود در باشگاه پرسپولیس با مدیریت ضعیفشان دل هواداران را به درد آوردند و در ماجراهایی همچون علی کریمی هم به روحیات هواداران این تیم ضربه وارد کردند نمی توانند در خصوص سوءمدیریت در باشگاه پرسپولیس اظهار نظر کنند.

 

فایل صوتی مصاحبه ها (شبکه ایران صدا) : 1 ، 2

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری ، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)