پرسپولیس نیوز : پرسپوليس در اين منطقه سيد جلال حسيني را دارد كه مدافع فيكس تيم ملي است و يكي از بهترين‌هاي فوتبال ايران به حساب مي‌آيد.

در حالي كه برخي از تيم‌هاي ليگ برتري با مشكل مدافع مياني روبرو شده‌اند و در اين منطقه به شدت با كمبود بازيكن مواجه هستند اما پرسپوليس 5 مدافع مياني خوب دارد و تا دو قدمي جذب نفر ششم هم پيش رفت كه در نهايت از جذب او ناكام ماند.
پرسپوليس در اين منطقه سيد جلال حسيني را دارد كه مدافع فيكس تيم ملي است و يكي از بهترين‌هاي فوتبال ايران به حساب مي‌آيد. در كنار سيد جلال مدافع با تجربه‌اي مثل محسن بنگر قرار دارد كه او هم سابقه بازي در تيم ملي را دارد و جزو مدافعان درجه اول فوتبال ايران محسوب مي‌شود.
عليرضا نورمحمدي ديگر مدافع مياني سرخ هاست كه چهارمين فصل حضورش در جمع پرسپوليسي‌ها را سپري مي‌كند. نورمحمدي هم در سه فصل اخير نوسان كمي داشته و مدافع درجه يكي به حساب مي‌آيد.
در كنار اينها محمدرضا خانزاده قرار دارد؛ مدافعي جوان و ملي پوش كه قابليت‌ها و پتانسيل زيادي دارد. خانزاده اواخر فصل قبل در تيم گل محمدي مقطعي فيكس شد و از تيم اميد به تيم ملي رفت ضمن اينكه او درست مثل سيدجلال، قابليت بازي در دفاع راست را هم دارد.
نفر پنجم محمد حسين كنعاني زادگان، مدافع خوش قد و بالايي است كه در تيم جوانان ايران يكي از بهترين‌ها بود و دنيزلي نسبت به كيفيت بازي‌اش ايمان داشت و آينده او را درخشان مي‌ديد. در صورتي كه به كنعاني ميدان داده شود، او مي‌تواند در پست خودش يكي از بهترين‌ها باشد و در آينده بدرخشد.
اين در حالي است كه پرسپوليس براي جذب شجاع خليل زاده هم اقدام كرده و با او قرارداد داخلي بسته بود اما در نهايت اين بازيكن ملي پوش را از دست داد تا شجاع به سپاهان برود.
به نظر مي‌رسد وضع پرسپوليس در اين پست خوب است چرا كه از اين جمع فقط دو نفر در تركيب اصلي قرار مي‌گيرند كه يكي از آنها حتما سيد جلال است مگر اينكه او مصدوم يا محروم شود. در عين حال هر چهار نفر ديگر مي‌توانند در تيم‌هاي ديگر ليگ برتري فيكس بازي كنند اما بعضي از آنها مثل خانزاده و كنعاني شايد فرصت چنداني براي بازي پيدا نكنند.
در اين شرايط اما در ليگ تيم‌هايي مثل مس كرمان، ذوب آهن اصفهان و… هستند كه در به در دنبال يك مدافع مياني قابل مي‌گردند و در اين پست به شدت به مشكل برخورده‌اند اما پرسپوليسي‌ها مثل بازيكنان كناري در پست مدافع مياني هم بازيكن احتكار كرده‌اند تا با اين پشتوانه به دنبال قهرماني باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)