پرسپولیس نیوز :مربی بدنساز پرسپولیس می‌گوید به دواندن بازیکن برای آماده‌سازی اعتقاد زیادی ندارد و با روش خاص خودش بدن بازیکنان را آماده می‌کند.

«تی‌ هومیر» درباره وضعیت اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ترکیه شرایط خوبی برای تمرین دارد. ما از این شرایط برای بازگرداندن بازیکنان به فرم اولیه حداکثر استفاده را کرده‌ایم. برای همین از پنج هفته آماده سازی راضی هستم. امیدوارم این روند را در تهران و با امکاناتی که داریم ادامه بدهیم و بهتر از این بشویم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان به چند درصد آمادگی رسیده‌اند، تصریح کرد: ما فعلا فقط دو بازی انجام داده‌ایم. متاسفانه از روز اول مشکلات زیادی در جذب بازیکنان جدید داشتیم. نباید فراموش کنیم که روز اول تمرین شش بازیکن سر تمرین حاضر شدند که دو نفر آنها دروازه‌بان بودند. سپس بازیکنان به مرور به تمرینات اضافه شدند. این مسئله روند بدنسازی را دچار مشکل می‌‌کرد ولی چیزی که باعث خوشحالی است این است بازیکنان با نظم و شوق زیاد و جدی تمرین می‌‌کنند.

مربی بدنساز پرسپولیس ادامه داد: همین الان شرایط بدنی بازیکنان وضعیت بسیار مطلوب‌تری نسبت به اواخر فصل گذشته دارد. می‌دانم که بهتر از این هم می‌تواند باشد. این هدف من است و اگر تا آخر فصل باشم به این هدف می‌رسم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر شیوه خاص بدنسازی‌اش و اعتقاد نداشتن به دواندن بازیکنان در دوران بدنسازی، به سایت باشگاه گفت: من از دویدن استفاده نمی‌کنم چون تاثیرش کمتر از روشی است که در پیش گرفته‌ام. روشی که من با آن کار می‌کنم جالب توجه و موثر است. بازیکنان هم این را حس کرده‌اند. خیلی خوشحالم که بازخورد مثبت تمرینات را از خود بازیکنان می‌بینم.

«تی‌ هومیر» درباره تمرین کردنش با بازیکنان تیم هچنین گفت: وقتی خودم با بازیکنان تمرین می‌کنم این را حس می‌کنم که به آنها انگیزه مضاعف می‌دهم. هرچند سن من از بازیکنان بیشتر است ولی می‌خواهم نشان بدهم که با روش صحیح بازیکنان می‌توانند سطح توانایی خود را بالا ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)