پرسپولیس نیوز : با اینکه باشگاه پرسپولیس مجوز کار برانکو ایوانکوویچ را دریافت کرده است، وی هنوز ویزای کار ندارد.

 باشگاه پرسپولیس مجوز کار برانکو ایوانکوویچ در ایران را دریافت کرده است. این خبر پیش از این به صورت رسمی اعلام شد. به این ترتیب هیچ  مشکلی برای صدور ویزای کار ایوانکوویچ وجود ندارد. نشانه این امر آن است که ایگور پانادیچ روز گذشته عنوان کرده بود ویزای کار خود را دریافت کرده است.

ایگور و برانکو همزمان مجوز کارشان را صادر شده دیدند. اما این سوال وجود دارد که چرا برانکو نسبت به اخذ ویزای کار خود اقدام نمی کند. ایوانکوویچ با توجه به اینکه در پاسپورتش ویزای توریستی دارد برای اقامت در ایران دچار مشکل نیست. اما طبق قوانین کار در کشور بدون ویزای کار با جریمه نقدی همراه خواهد بود.

به نظر می رسد عدم اقدام سرمربی پرسپولیس برای دریافت روادید کار به بدهی مالیاتی او مربوط می شود. البته در این باره بر این مساله تاکید شده است که بدهی مالیاتی او از زمان سرمربیگری در تیم ملی ایران به عهده فدراسیون فوتبال است. برانکو برای بازگشت به ایران باید تکلیف بدهی مالیاتی در حدود 400میلیون تومان را روشن می کرد. پرسپولیسی ها وقتی باب مذاکره با او را باز کردند قول حل این مشکل را دادند. در آن مقطع این خبر منتشر شد که باشگاه پرسپولیس در مذاکره با اداره مالیات موفق به بخشش جرایم شده است. این در حالی است که در همان زمان صحبت از قول و قرار محمدحسین نژادفلاح و حسین هدایتی با برانکو درباره به عهده گرفتن بدهی مالیاتی او می شد. در حال حاضر خبرها حکایت از آن دارد که برانکو ازاین ناحیه با تعهدی 100میلیون تومانی روبه رو است. اما از سوی دیگر باشگاه اصرار دارد ایوانکوویچ روادید کار خود را دریافت کند. این کار قرار بود در بازگشت او از کرواسی روی دهد. ولی حالا باید دید وی در سفری که به امارات خواهد داشت در بازگشت روادید کارش را دریافت می کند یا نه؟ البته سفر به امارات پیش از این برنامه ریزی شده بود و با این هدف صورت نمی گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)