پرپسولیس نیوز : درباره وحید هاشمیان آخرین چیزی که به ذهن می‌رسد، جنجال است.

وحید چه آن زمان که در اوج فوتبالش بود و چه حالا که به فکر مربیگری است،‌ همیشه تلاش کرده دور از حاشیه و جنجال باشد اما حالا ناخواسته امکان دارد در متن یک جنجال بزرگ قرار بگیرد.

مي‌گويند وحيد هاشميان بابت طلب خود از پرسپوليس به فيفا شكايت كرده و حكم كسر 6 امتياز را هم گرفته اما از آنجايي كه دوست ندارد جنجال درست كند، موضوع را رسانه‌اي نكرده و از مديران پرسپوليس خواسته طلب او را بپردازند.

به گفته يك منبع آگاه، اگر پرسپوليس ظرف روزهاي آينده بدهي‌اش به هاشميان را پرداخت نكند، وحيد مي‌تواند حكم كسر 6 امتياز از پرسپوليس را به جريان بيندازد اما مهدي خواجه‌وند، سخنگوي باشگاه پرسپوليس ادعا كرد اصلاً وحيد به فيفا شكايت نكرده و فقط به كميته انضباطي فدراسيون فوتبال خودمان رفته و كميته انضباطي ما را ملزم به پرداخت اين بدهي كرده است. البته اگر واقعاً وحيد به فيفا شكايت نكرده بود،‌ خطر كسر 6 امتياز پرسپوليس را تهديد نمي‌كرد چون كميته انضباطي بعيد است بخواهد از تيمي بابت بدهي امتياز كسر كند، آن هم 6 امتياز!

اما ماجراي هاشميان و پرسپوليس به آن دوراني برمي‌گردد كه وحيد از پرسپوليس جدا شد… روزي كه وحيد با پرسپوليس به توافق نرسيد و از اين تيم رفت، همه مي‌دانستند بخش عمده‌اي از مبلغ قراردادش با پرسپوليس را نگرفته است اما وحيد از آنجايي كه اصلاً اهل جنجال نيست، بي‌سروصدا به ديدار مسئولان وقت باشگاه رفت. آن زمان هاشميان 320 ميليون تومان از پرسپوليس طلب داشت اما به او گفتند شما فقط صد و چند ميليون طلب داري… يكي از نزديكان مديرعامل وقت به هاشميان گفت مابقي مبلغ را جريمه شده‌اي كه اين جمله با اعتراض وحيد مواجه شد و جالب اينجاست كه به وحيد پيشنهاد دادند يك نامه درخواست بخشش براي مديرعامل بنويسد تا طلب خود را تمام و كمال بگيرد. گويا اين پيشنهاد به وحيد «بر» خورده و او ترجيح داده كارش را به جاي خواهش و التماس (!) از طريق قانون پيگيري كند.
حالا قانون مي‌گويد پرسپوليس بايد طلب ‌هاشميان را تمام و كمال بپردازد. هاشميان اصلاً دوست نداشت اين موضوع رسانه‌اي شود اما اين خبر درز پيدا كرد و حالا بايد منتظر واكنش‌ها ماند!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)