پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:تراکتور سال گذشته باید اول می شد اما با بدشانسی این اتفاق برایش نیفتاد اما امسال تیمش بهتر شده و مطمئنم حریف قدری برای پرسپولیس خواهد بود.

برانکو ایوانکوویچ بعد از برد مقابل ملوان در جام حذفی حالا خود را حاضر می کند تا به همراه تیمش در یک بازی حساس به مصاف تراکتورسازی تبریز برود. وی در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس و بحث های کارشناسی داوری شب گذشته برنامه 90 ، به گفت و گو پرداخت که متن آن را در زیر می خوانید:

 

*شرایط پرسپولیس را پیش از دیدار برابر تراکتورسازی چطور می بینید؟

در حال حاضر شرایط تیم به هیچ عنوان شرایط خوبی نیست. ما در این بازی مهرداد کفشگری، هادی نوروزی و همچنین احمد نورالهی را به علت مصدومیت نداریم و حیدریه هم که از قبل مصدوم بوده است. مضاف بر اینکه بابک حاتمی در این بازی هم مصدوم است و هم محروم. باید ببینیم چند تن از این بازیکنان به ترکیب تیم اضافه خواهند شد. البته امید عالیشاه، مایکل اومانیا و فرشاد احمدزاده را برای این بازی در اختیار خواهیم داشت.

*دیشب در برنامه 90 کارشناس داوری رای به این داد که داوری های بازی پرسپولیس به ضرر سرخپوشان بوده است.

من برنامه 90 را کامل ندیدم اما باید بگویم من چیزی را می بینم که همه مردم ایران دیدند و به ضرر ما تمام شد. داورهایی که برای ما سوت می زنند با سرنوشت تیم ما، سرنوشت خانواده ما، سرنوشت هواداران ما، با سرنوشت باشگاه و با سرنوشت کارمندان باشگاه بازی می کنند. 

*اما اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال طی اظهارنظری اعلام کرد که داوری ها علیه پرسپولیس مهندسی نیست.

ایشان حق دارند. من فقط چیزی را می گویم که همه ایران آن را دیده اند. اسدی درست می گوید داوری ها هیچ مشکلی نداشته است. فقط نمی دانم چرا داوران محروم شدند؟ سوالم این است اگر داوری های ما مشکلی نداشته چرا داوران را همکاران اسدیداوران را  محروم کردند؟

*دبیرکل فدراسیون فوتبال در ادامه اظهارات خود اعلام کرده که برانکو بهتر است به بازیکنانش بغل پا زدن یاد بدهد.

به نظرم ایشان در مورد من صحبت نکرده است، بلکه علیه فوتبال اظهارنظر کرده است. سطح صحبت هایشان نباید این حد باشد. ایشان راست می گوید. به همین دلیل هم بود که باز هم تکرار می کنم داورها را محروم کرد.

*در روزهای گذشته هجمه های زیادی علیه طارمی و سوشا مکانی به خاطر اعتراض به داور به راه افتاده است.

ببینید داور بدون هیچ دلیلی طارمی را اخراج و به سوشا اخطار داد. در حالی که سوشا هیچ چیزی نگفت. هیچ کس نمی داند سوشا مکانی چرا اخطار گرفت. ما فقط داور چهارم را دیدیم که فریاد می زند به سوشا کارت بده، به سوشا کارت بده. و هیچ کس نفهمید چه اتفاقی افتاد. 

*بعضی از کارشناسان معتقدند که طارمی کمی مغرور شده است.

این درست نیست و من این نظر را قبول ندارم. طارمی در هر بازی سه شانس مسلم گل  به دست می آورد و این نشان می دهد که چه بازیکن باکیفیتی است و کاملا در روزهای اوج خود قرار دارد.

*نگران بازی برابر تراکتور نیستید؟

چرا واقعا نگران این بازی بودم اما از حالا به بعد دیگر نگران بازی تیمم برابر تراکتورسازی نیستم زیرا می خواهم به بازیکنانم یاد بدهم و به نصیحت آقای اسدی گوش می دهم! البته می خواهم هم با پای راست و هم با پای چپ بغل پا زدن یاد بدهم. ممنونم که آقای اسدی این آموزش را به من داد که مشکل تیمم بغل پا زدن بوده است.

*اشتباهات داوری در این فصل خیلی زیاد شده. فکر نمی کنید این اشتباهات به فوتبال ایران ضربه می زند؟

من در جایگاهی نیستم که بخواهم در خصوص فوتبال ایران نظر بدهم. اما اگر بخواهید فوتبال خوبی داشته باشید و فوتبال تان پیشرفت کند باید در همه زمینه ها پیشرفت کنید حتی داوری.

 

*از تراکتور چقدر شناخت دارید؟

من اطلاعات کاملی در خصوص تراکتور کسب کردم. تراکتور سال گذشته باید اول می شد اما با بدشانسی این اتفاق برایش نیفتاد اما امسال تیمش بهتر شده  و مطمئنم حریف قدری برای پرسپولیس خواهد بود.

*علی دایی فصل قبل در هفته هفتم بعد از شکست برابر تراکتورسازی از سمت خود اخراج شد. شما هم دقیقا در هفته هفتم با تراکتور بازی دارید آیا نگران جایگاه خود نیستید؟

من در خصوص اخراج اصلا فکر نمی کنم زیرا اصلا به من ربطی ندارد و تصمیم گیرندگان کسانی دیگر هستند. من به کار خودم فکر می کنم و به این مسائل هیچ توجهی ندارم و در حال حاضر تمرکزم تنها روی بازی برابر تراکتورسازی است.

*بعد از بازی هم که عازم کرواسی هستید.

بله. من عازم کرواسی هستم تا کمی آنجا استراحت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)