پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم پرسپولیس گفت:بازیکنانم  نیمه اول عالی کار کردند.

برانکو پس از پیروزی تیمش مقابل صبا اظهار داشت: قبل از هرچیزی تشکر می‌کنم از هواداران که حمایت زیادی از تیم داشتند. 96 دقیقه به گرمی ما را تشویق کردند و در همین شرایط سخت بازی ما را حمایت کردند تا برنده شویم. همین طور تبریک می‌گویم به بازیکنانم که نیمه اول عالی کار کردند.

وی ادامه داد:یک فوتبال تماشاگر پسند دیدیم بازی ای که همه را شاد می کند. خودتان می دانید که ما چند تا فرصت داشتیم و از دست دادیم. طبیعی است که وقتی اینه همه شانس گل را از دست می دهیم و عدم اطمینان وجود دارد. اما باز هم تبریک می گویم به بازیکنانم که نظم خودرا حفظ کردند و عملا حریف مان شانسی روی دروازه ما ایجاد نکرد. مهم این است که این تعطیلات را با 10 امتیاز شروع می کنیم. بعد هم سه بازی سخت پشت سر هم در انتظار ما خواهد بود. ما باید در این فرصت ریکاوری کنیم و استارت دوباره ای بزنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره معضل از دست دادن فرصت های گلزنی گفت: طارمی هنوز صددرصد آماده نیست و دقتشان هم کمتر شده است نمی شود یک شبه آماده شد. نمی دانم به اردوی تیم ملی خواهد رفت یا نه اما اگر برود مشکلات عدم آمادگی اش حل می شود. ما کارمان را ادامه می دهیم برای افزایش کیفیت بچه ها باید بدانیم که روش ما به این شکل است که انرژی زیادی از بازیکن می گیرد شاید در لحظات آخر دقت خوبی نداشته باشند.

وی درباره داوری گفت: شما بروید سوال کنید و بپرسید کمک های من بی ادبی کردند که اخراج شدند شما باید درباره داوری نظر بدهید من نمی خواهم نظر بدهم چون اگر آن چیزی که در ذهنم است بگویم شش ماه محروم می شوم.

برانکو افزود: ما می دانیم همه چیز از دفاع شروع می شود. از همه بازیکنان دفاعی ما فقط انصاری از پارسال مانده و بقیه جدید هستند جا دارد به آقای سیدجلال و بقیه تبریک بگویم امیدوارم هرچه زودتر هماهنگی ایجاد شود. به زودی تاثیرات مثبت را خواهیم دید و مهم ترین مساله این است که موقعیت خلق می کنیم و طبیعی است اگر آرامش و اطمینان در بازیکنان مان ایجاد شود نتایج بهتری می گیریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)